Starcom MediaVest Group lanseaza infograficul Media Consumption Habits in Rural Romania

Starcom MediaVest Group lanseaza infograficul Media Consumption Habits in Rural Romania

Cel de-al cincisprezecelea infografic din seria HumanGraphExperience, pe care Starcom MediaVest l-a lansat astazi, se concentreaza pe studierea stilului de viata al populatiei de la sate, informeaza un comunicat emis de LeoBurnett. Consumul de media, subiectele de interes si comportamentul de cumparator ale celor din mediul rural sunt cateva dintre aspectele analizate in infografic. Studiul reprezinta o cercetare cantitativa desfasurata in perioada 14 aprilie – 9 mai 2014, prin metoda CAWI, pe un esantion de 300 de respondenti, reprezentativ pentru populatia de utilizatori de internet din mediul rural din Romania. Cercetarea a fost completata de informatii obtinute in mod continuu prin netnografie aplicata pe comunitatile online identificate in faza cantitativa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related