Bucegi da startul programului „Meserii pentru Romania” si sustine scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine

Bucegi da startul programului „Meserii pentru Romania” si sustine scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine

Berea Bucegi incurajeaza adevaratii meseriasi romani si lanseaza programul „Meserii pentru Romania”, primul proiect in cadrul platformei cu acelasi nume. Programul sustine scolile postliceale care contribuie la educatia formala a „gulerelor albastre” si a fost creat ca urmare a celui mai recent studiu despre statutul meseriilor in Romania. Studiul a relevat ca peste 53% dintre tinerii intre 18 si 24 ani s-ar orienta catre meserii, 71% dintre ei crezand ca o meserie se invata cel mai bine la scoala.

 „Prin proiectul «Meserii pentru Romania», reamintim romanilor importanta pe care meseriile si meseriasii buni o au pentru dezvoltarea societatii. Vrem sa ii incurajam si sustinem pe tinerii de astazi care s-ar orienta catre o meserie, chiar daca asa-zisa categorie a «gulerelor albastre» nu intra in topul profesiilor respectate de romani”, afirma Narcis Horhoianu, Director de Marketing HEINEKEN Romania, compania care are in portofoliu berea Bucegi.

La ora actuala, muncitorii sunt foarte cautati pe piata muncii: peste 15.000 slujbe scoase la concurs de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca se adreseaza celor cu studii medii si profesionale. Cu toate acestea, muncitorii necalificati au o pondere mare in randul populatiei, fiind a 3-a cea mai frecventa ocupatie, dupa agricultori si vanzatori, potrivit studiului „Meserii pentru Romania” .

"Meserii pentru Romania" este un studiu realizat de D&D Research, la initiativa berii Bucegi

3 scoli postliceale sau licee cu clasa a 13-a vor fi finantate in cadrul programului „Meserii pentru Romania”

Programul este implementat in colaborare cu organizatia non-guvernamentala Junior Achievement si se adreseaza claselor cu tineri peste 18 ani. Trei dintre aceste scoli vor primi, in urma unui concurs de proiecte, finantare din partea Bucegi in valoare de 97.500 de lei, pentru fiecare dintre proiectele castigatoare.

Prin <<Meserii pentru Romania>> li se acorda sansa sa-si doteze atelierele profesionale sau sa investeasca in materiale didactice.  Sunt o optiune viabila pentru tinerii care nu urmeaza o facultate. Proiectul are si o componenta educationala, echipele participante putand sa realizeze proiecte de colaborare cu mediul de afaceri.

Cum se va desfasura programul:
In perioada 22 septembrie - 17 octombrie 2014, se pot inscrie pe platforma www.meseriipentruromania.jaromania.org, cu unul sau mai multe proiecte care au scopul de a creste calitatea actului educational.

Juriul va evalua aplicatiile in perioada 20-26 octombrie 2014, iar cei trei castigatori vor fi anuntati in intervalul 27-31 octombrie. Proiectele vor fi implementate in scoli, in perioada 31 octombrie-17 noiembrie, cu ajutorul organizatiei Junior Achievement.

Regulamentul concursului si alte detalii legate de acest proiect pot fi consultate pe site-ul: www.meseriipentruromania.ro

Cu o istorie interesanta inceputa in anii ’80, Bucegi® este in prezent cea mai consumata bere la sticla de 2.5l din Romania (Nielsen Romania, RMS 2014).
Berea Bucegi® a luat nastere odata cu decizia de a produce o bere care sa concureze cu cele din import. Produsa prima data la Constanta si Craiova si apoi in toate fabricile de stat, berea Bucegi® este prima bere pasteurizata din Romania, cu distributie nationala.
De trei decenii este unul dintre companionii iubitorilor de bere, oferind consumatorilor ambalaje variate printr-un portofoliu complex: sticla PET de 2.5L, sticla PET de 1L, sticla de 0.5L, doza de 0.5L.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related