KFC lanseaza campania Crispy Strips sub semnatura „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”

KFC lanseaza campania Crispy Strips sub semnatura „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”

KFC lanseaza doua noi oferte pentru Crispy Strips, cel mai bine vandut si apreciat produs din meniul KFC in Romania. Crispy Strips Menu Box este un pachet complet ce contine 6 Crispy Strips, o portie medie de cartofi prajiti, o salata Coleslaw, o racoritoare la 0,4 l si un sos la alegere, toate la pretul promotional de 22,5 lei. Crispy Strips Box este o alegere smart care contine, la pretul de 10,9 lei, 3 Crispy Strips, o portie medie de cartofi prajiti si un sos la alegere.

Cele doua oferte vor fi disponibile in meniul KFC pana pe 02 octombrie 2014 si sunt comunicate la nivel national prin campania „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”, adresata „eroilor urbani”, tinerilor activi si nonconformisti care care stiu sa transforme tensiunile cotidiene in povesti frumoase.

„La KFC, pregatim zilnic Crispy Strips pentru consumatorii din Romania, acesta fiind produsul cel mai bine vandut si mai indragit pe piata locala. Prin noile oferte, ne-am propus sa diversificam optiunile consumatorilor nostri atunci cand vine vorba despre produsul lor preferat. Fie ca isi doresc o gustare rapida, fie ca au nevoie de un pranz satios, Crispy Strips sunt disponibile acum intr-o varietate de combinatii, pentru orice ocazie de consum ″, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC Romania.

Produsele Crispy Strips sunt realizate din piept de pui 100%, marinat si picant, crocant la exterior si fraged la interior, preparat dupa reteta speciala KFC Hot & Spicy.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related