Peste 20.000 de persoane au participat la “Cea mai mare ora de sport” powered by Dolce Sport

Peste 20.000 de persoane au participat la “Cea mai mare ora de sport” powered by Dolce Sport

In perioada iunie – august 2014, Dolce Sport in parteneriat cu SmartAtletic si GetFit, a organizat a patra editie a evenimentului de masa “Cea mai mare ora de sport” la Bucuresti, Brasov si Mamaia, precum si crosul caritabil de la Brasov pentru sustinerea copiilor bolnavi de cancer. Evenimentele au facut parte din campania pro-sanatate “Miscarea face bine”.
• Peste 20.000 de persoane au participat la evenimentele din Bucuresti, Brasov si Mamaia (direct si ca spectatori);
• Au fost implicati peste 80 de instructori din tara si din strainatate;
• Peste 20 de copii diagnosticati cu cancer vor primi medicamente prin intermediul Fundatiei Romtelecom pentru romani;
• Aproximativ 600 de persoane au beneficiat gratuit de teste medicale pentru verificarea starii de sanatate.

“Campania “Miscarea face bine” si evenimentul „Cea mai mare ora de sport” reprezinta crezul nostru ca miscarea si sportul sunt deosebit de importante pentru sanatate si pentru o viata echilibrata”, declara Vlad Enachescu, Director General Dolce Sport.

In cadrul evenimentelor au avut loc demonstratii de fitness, precum: Zumba, Kangoo Jumps, Body Art, Khai Bo, X-Tempo, AeroKick, Rebound AAS, Steel Programs, TotalX30, Strike Zone, Summer Abs Training, Functional Training, KickBox, Freestyler. De asemenea, au fost amenjate zone pentru Boot Camp Training, TRX, Cycling, Nordic Walking, skandenberg, fotbal, dar si una pentru carturi cu pedale. Sesiunile au fost sustinute de peste 80 de instructori romani din Cluj, Mangalia, Sibiu, Tulcea, Dej, Bistrita, Slobozia, Iasi, Giurgiu, Miercurea Ciuc, Brasov, Ploiesti, Buzau si internationali din Argentina, Marea Britanie si Republica Dominicana. La evenimente au participat atat echipele instructorilor invitati, cat si entuziasti care au dorit sa faca miscare.

„Noi militam pentru ca miscarea sa devina o obisnuinta pentru fiecare dintre noi, iar sportul o necesitate sociala", spune Vlad Stoica, Presedinte SmartAtletic.

„Prin aceasta serie de evenimente, promovam in randul romanilor ideea de sanatate prin miscare si sport. Am reusit sa oferim accesul gratuit oamenilor la o mare varietate de antrenori si de activitati.”, adauga Cristi Margarit, consultant in nutritie si fitness, fondator GetFit.

In urma crosului caritabil, la care au fost invitati iubitorii de miscare, peste 20 de copii diagnosticati cu cancer de la Spitalul Fundeni vor primi medicamente prin intermediul Fundatiei Romtelecom pentru romani.
La evenimente participantii au putut sa viziteze si cortul medical, unde au beneficiat de teste gratuite (glicemie, tensiune, indice de masa corporala, nivel de grasime in corp) pentru verificarea starii de sanatate. Au fost evaluate peste 600 de persoane. Aproximativ 50 de persoane au fost identificate cu probleme de sanatate si au fost indrumate catre medicii specialisti.

“Miscarea face bine” este o campanie pro-sanatate prin sport si dieta corecta, demarata de Dolce Sport, canalul TV al Romtelecom, in anul 2011.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related