MarkDay, ABC – ul marketingului digital!

MarkDay, ABC – ul marketingului digital!

In prezent exista peste 2,4 miliarde de utilizatori ai internetului in lume, iar in ultimii 10 ani s-a produs o crestere de aproximativ 600%. Studiile arata ca un roman petrece in medie circa 18 ore pe saptamana conectat la internet, fapt ce reprezinta o ocazie uriasa pentru companiile doritoare de notorietare. Nevoia de a comunica eficient un brand a devenit mai mult decat primordiala, iar piata competitiva obliga specialistii sa fie la curent cu cele mai noi tehnici de promovare. Campaniile virale au devenit instrumente de baza ale strategiilor de comunicare, dar cat de bine sunt implementate acestea de catre utilizatorii romani?

Despre lumea extraordinara a campaniilor virale, despre cat de importanta este utilizarea corecta a continutului de marketing pentru rezultate imediate, despre viitorul marketingului digital si despre multe alte subiecte se va discuta in cadrul evenimentului dedicat 100% marketingului digital, MarkDay. Evenimentul reuneste si in acest an specialisti de marketing internationali, care vin pregatiti cu cele mai noi trenduri din domeniu pentru a sustine dezvoltarea mediului de business romanesc.

In 21 octombrie, in Bucuresti, Michael Leander va sustine sapte workshopuri, acoperind cele mai importante subiecte ale domeniului combinate cu exemple de practici aplicate de brandurile de succes din toata lumea. Leander este specialist de marketing, trainer si speaker premiat, practicant al marketingului digital inca din anul 1995.
In Cluj – Napoca, in data de 31 octombrie, va avea loc cea de-a doua editie a expoConferintei de eCommerce - TeCOMM. Anul acesta se vor alatura speakeri din Marea Britanie si Germania care vor sustine pentru specialistii de marketing din Transilvania workshop-uri menite sa ii ajute in procesul de crestere a potentialul de marketing al business-ului pe care il reprezinta.
Luke Brynley – Jones, Ilyan Kovatchev, Andre Alpar si Adelina Oprea vin pregatiti pentru a raspunde intrebarilor acestora, oferindu-le informatii concrete si sfaturi practice.

Inregistrati-va pana in data de 15 septembrie pentru a beneficia de oferta early bird!
Mai multe informatii despre oferta, program, speakeri si subiectele dezbatute in cadrul evenimentului gasiti aici pentru editia din Bucuresti sau aici pentru editia din Cluj – Napoca.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related