Start pentru inscrierile la retailArena - Innovation in Retail: teme de discutie si cum poti participa

Start pentru inscrierile la retailArena - Innovation in Retail: teme de discutie si cum poti participa

Wall-Street.ro organizeaza in aceasta toamna a doua editie a conferintei retailArena - Innovation in Retail, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online din acest an.

Evenimentul va avea loc in perioada 4 - 6 noiembrie, la hotel Howard Johnson din Bucuresti. Dupa o prima editie de succes in 2013, in cadrul careia au fost atinse subiecte “fierbinti” precum extinderea agresiva a marilor retaileri sau relatia dintre producatori si lanturile de magazine, in 2014 retailArena - Innovation in Retail va fi strucurata pe trei zile distincte, reunite in jurul unei idei centrale: amprenta digitalului in magazin, produs si extindere.

Prima zi a retailArena - Innovation in Retail este dedicata felului in care retailerii si proprietarii de spatii comerciale regandesc expansiunea, dar si felul in care arata in prezent proprietatile din portofoliu pentru a avea succes pe o piata in schimbare, in care mediul digital castiga tot mai mult teren. Specialisti in retail, imobiliare sau comunicare vor dezbate tendintele si prezenta solutii inovatoare.
Intr-un context in care digitalul prinde avant nu doar retailerii trebuie sa aiba o prezenta tot mai activa online ci si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. Cele mai noi tendinte, dar si studii de piata si best practice in domeniu vor fi capetele de afis pe 5 noiembrie, in a doua zi a conferintei retailArena - Innovation in Retail.

6 noiembrie va fi ziua dedicata vanzarilor multichannel. Intr-o piata in care aproape saptamanal exista o noua intrare majora pe segmentul de e-commerce devine din ce in ce mai importanta o abordare consistenta si unitara a tuturor canalelor de vanzare pentru a se crea o sinergie cat mai buna. Cum sa nu iti canibalizezi propriile vanzari si sa castigi increderea clientilor pe Internet veti afla alaturi de marii jucatori si specialistii din e-commerce intr-o zi plina cu dezbateri, studii si prezentari interactive.

Printre speakerii confirmati pana in acest moment la a doua editie a retailArena - Innovation in Retail se numara: Bartek Niwinski (Regional Manager CEE, hybris software), Mario Coletti (Channel Planning Director, Geometry Global), Olga Stanciu (Deputy Managing director Jolidon), Cosmin Ulmean (Country Manager, Takko), Florin Jianu (Ministrul pentru IMM-uri, mediu de afaceri si turism), Laurentiu Banescu (Co-fondator Bere Zaganu), Catalin Dobre (Executive Creative Director, McCann), Florin Cucu (Director General, Sofiaman), Eric Mazillier (Country Manager, Decathlon), Violeta Luca (Director Executiv, eMag.ro), Mihaela Bourceanu (Client Service Director, Geometry Global), Daniel Nicolaescu (CEO, Pay U SEE), Andreea Florea (Managing Partner, BrandTailors), Radu Butufei (E-commerce Manager, Carrefour Romania), Alexandru Jijian (Omni-Channel Strategy Director, Evozon), Catrinel Argintaru (Senior Qualitative Researcher - Business Developer, Millward Brown Romania).

Per ansamblu, iti oferim 3 zile pline cu informatii de ultim moment din domeniul retailului, aplicatii practice din strategiile de marketing si vanzari ale unor companii importante din domeniu si networking cu actualii si viitorii parteneri de afaceri intr-un mediu relaxat.
Daca doriti sa participati la eveniment puteti beneficia de un discount Early Bird (EB) de 30% pana la 15 octombrie, ora 24.00. Preturile de lista care va asigura participarea la eveniment sunt:
• Participarea la o zi din cele trei ale evenimentului: 30 euro (TVA inclus) sau 21 euro in perioada EB
• Participarea la toate cele 3 zile ale evenimentului: 75 euro (TVA inclus) sau 52 euro in perioada EB
Reducerile de grup se acorda la peste 3 participanti de la aceeasi companie. Va rugam sa ne contactati la aceasta adresa pentru o oferta personalizata. Inscrierile se inchid pe 3 noiembrie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related