VEKA Romania despre campania care ni l-a dat pe (probabil) singurul doctor in ferestre - Dr. Fenster

VEKA Romania despre campania care ni l-a dat pe (probabil) singurul doctor in ferestre - Dr. Fenster

Dupa ce am aflat perspectiva agentiei de creatie, e timpul sa aflam si perspectiva clientului asupra campaniei ”Dr. Fenster - Solutii nemtesti pentru probleme romanesti”. Alexandru Oancea (Marketing Manager, VEKA Romania) ne explica cum functioneaza compania si care sunt motivele pentru care campania Dr. Fenster e campania potrivita la momentul potrivit. 

A fost odata ca niciodata VEKA
VEKA a luat nastere ca o mica afacere de familie, in zona Nord-Westfalia din Germania. Heinrich Laumann, fondatorul grupului german, a achizitionat in anul 1969 compania VEKAplast, care in acel moment dispunea de 8 angajati si se ocupa cu productia de rulouri si profile pentru constructii, deruland afaceri de circa 1,7 mil. DM (aprox. 850.000 euro). Prin achizitia competitorului sau GEALAN, in martie 2014, Grupul VEKA isi intareste pozitia competitiva in Germania, Europa si in lume, fiind primul furnizor de profile PVC destinate productiei de tamplarie termoizolanta ce depaseste o cifra de afaceri consolidata de peste un miliard de euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Sectiune



Related