[Marketeri despre creativitate] Alexandru Oancea (VEKA Romania): Dupa ultimii ani, cred ca brandurile si agentiile isi dau seama de nevoia unui push creativ. Iar acesta nu poate fi facut decat de oameni gata sa iasa din zona de siguranta

[Marketeri despre creativitate] Alexandru Oancea (VEKA Romania): Dupa ultimii ani, cred ca brandurile si agentiile isi dau seama de nevoia unui push creativ. Iar acesta nu poate fi facut decat de oameni gata sa iasa din zona de siguranta

Cand conventionalul si creativitatea stiu sa se inteleaga, iese un mix smart-creative de n-ai mai vazut. Alexandru Oancea (Marketing Manager, VEKA Romania) vede aici solutia "castigatoare" pentru campaniile de comunicare. Pana acolo, insa, sunt de gasit necunoscutele din ecuatie; care se schimba cu fiecare context al brandului de la un moment dat.

Dar in problema asta de matematica intervin si alti factori, spune Alexandru. Criza financiara si ramasitele ei de termen lung, atitudinea tematoare sau preferinta pentru ce e 'safe' influenteaza permanent drumul de la problema la rezolvare. In acelasi timp, devine o certitudine faptul ca, la 7 ani de la criza, obiectivul de a sta pe loc nu mai e de ajuns pentru un brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Related