Marketing for Men 2014: Wrap up privind spre viitor

Marketing for Men 2014: Wrap up privind spre viitor

Am incheiat ziua de conferinta dedicata barbatilor cu un panel ticsit de inspiratie. Avem insight-uri despre cum cream un spectacol de lumini care sa le ia ochii barbatilor, cum a aparut comunitatea barbosilor si mustaciosilor din Romania, cum fac brandurile sa flirteze cu barbatii, cum a evoluat imaginea barbatului roman in categoria de bere si la ce sa ne asteptam in continuare.

Despre toate acestea am vorbit cu Titus Percea (Marketing Developer, FIVE’S), Razvan Buzoianu (Barbosi), Raluca Iacob (Head of Strategic Planning, Publicis Bucharest) si Victor Stroe (Planning Director, Leo Burnett Group).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related