ALTEX | Din culisele campaniei "Viata este despre...": Noua platforma de comunicare spune in primul rand o poveste despre ceea ce este cu adevarat important pentru oameni

ALTEX | Din culisele campaniei "Viata este despre...": Noua platforma de comunicare spune in primul rand o poveste despre ceea ce este cu adevarat important pentru oameni

Luna aceasta ALTEX a lansat o noua campanie care pastreaza sloganul pe care cel mai probabil il stiti deja ( Cel mai mic pret din Romania), dar care pune pe primul loc consumatorii si ce este cu adevarat important pentru ei.

Pentru ca viata nu este despre aragazuri, frigidere, masini de spalat sau uscatoare de par, ci despre bucuriile simple si momentele amuzante pe care le impartim cu cei dragi atunci cand folosim aceste obiecte.  Si pentru ca ne-a placut aceasta campanie, am vorbit cu George Carpov (PR Manager, ALTEX Romania) care ne-a raspuns la cateva puncte despre cifra de afaceri Altex, evolutia pietei de retail din ultimii ani, despre strategia din spatele campaniei, bugetul alocat si cum a fost el distribuit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related