[Sport & marketing] Ruxandra Voda (Telekom Romania): In 2014, estimam ca un sfert din comunicarea companiei legata de initiativele de CSR a avut ca principala tema sportul

[Sport & marketing] Ruxandra Voda (Telekom Romania): In 2014, estimam ca un sfert din comunicarea companiei legata de initiativele de CSR a avut ca principala tema sportul

Ruxandra Voda (Corporate Communications Director, grupul Telekom Romania) ne-a povestit despre implicarea companiei in sustinerea initiativelor sportive in intreaga tara. Totul porneste de la unul din principalii pilonii de CSR ai companiei: imbunatatirea calitatii vietii profesionale si personale a consumatorilor. Sportul fiind, in acest context, un domeniu ofertant, spune Ruxandra.

Faptul este sustinut si de raportul de cercetare SPORT IN ROMANIA – The link between companies, brands and sportsrealizat de Quantix sub umbrela SMARK Research. Numai 9.8% dintre romani s-au declarat complet detasati de sport in ultimul an (in calitate de practicanti si spectatori deopotriva). Din restul proportiei, 47.6% au declarat ca practica si urmaresc diverse competitii sportive. In schimb, 37.9% dintre intervievati intra in categoria spectatorilor, fara a mai fi si practicanti - un procent semnificativ, care poate fi atras catre activitati sportive.

Astfel, sub platforma Miscarea Face Bine, Telekom Romania si Dolce Sport se implica de patru ani in organizarea si promovarea mai multor programe sportive. "Cea mai mare ora de sport" este un eveniment organizat de Dolce Sport, in cadrul caruia publicul practica o mare varietate de activitati sportive in aer liber (kickbox, zumba si altele), alaturi de traineri specializati. Acesta are loc in mai multe orase din tara, urmand ca editia din 2015 sa se desfasoare in Bucuresti, Brasov si Constanta. Eveniment propriu al grupului Telekom este si crosul Miscarea Face Bine.

In rest, compania se alatura ca partener in cadrul mai multor competitii sportive pentru amatori, fie ele maratoane de alergat, volei pe plaja sau ciclism. Aflam mai multe detalii de la Ruxandra Voda, mai jos:

Filosofia de asociere a companiei cu sportul 

Unul din pilonii pe care se bazeaza strategia noastra de CSR este conexiunea dintre viata personala si viata profesionala, care reflecta preocuparea Telekom de a se implica activ in transformarea societatii intr-o lume digitala si de a participa la imbunatatirea calitatii vietii atat personale, cat si profesionale.

In aceasta directie, sportul reprezinta o componenta importanta in cadrul programelor noastre de responsabilitate sociala. De cativa ani, promovam miscarea si sportul prin campania si prin platforma noastra "Miscarea face bine", in incercarea de a educa publicul din Romania sa adopte un stil de viata activ si sanatos.

Cu ce alte discipline sportive va asociati?

"Miscarea face bine" este o campanie care promoveaza sanatatea prin sport si o dieta echilibrata, demarata in 2011 de Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania. "Miscarea face bine" a devenit o platforma sub a carei umbrela au fost sustinute si dezvoltate pana in prezent peste 20 de proiecte.

Principalele instrumente de comunicare ale campaniei sunt portalul miscareafacebine.ro, pagina de Facebook si evenimentul anual organizat de Dolce Sport – "Cea mai mare ora de sport", in parteneriat cu Smart Atletic si Get Fit. De asemenea, campania are si o componenta interna, care se adreseaza angajatilor nostri.

In cadrul "Celei mai mari ore de sport", au fost incluse o mare varietate de discipline sportive: Zumba, Kangoo Jumps, Body Art, Khai Bo, X-Tempo, AeroKick, Rebound AAS, Steel Programs, TotalX30, Strike Zone, Summer Abs Training, Functional Training, KickBox, Freestyler, Boot Camp Training, TRX, Cycling, Nordic Walking, Skanderbeg, Fotbal si Carturi cu pedale.

 


Tot sub umbrela "Miscarea face bine", sustinem "Crosul Padurii", organizat in parteneriat cu asociatia ViitorPlus. Crosul Padurii a ajuns anul acesta la a VII-a editie. In 2014, prin inscrierea la Crosul Padurii, peste 1.000 de persoane au sustinut cauza "Padurea Copiilor", care are ca obiectiv plantarea a cate unui puiet pentru fiecare nou-nascut din Romania.

Sursa


In urma evenimentului de anul trecut s-au strans fonduri pentru plantarea si ingrijirea a 14.000 de puieti, ce vor plantati in viitoarele campanii de impadurire realizate de ViitorPlus. 

Alte competitii sportive la care ne-am alaturat ca parteneri sunt: Campionatul de Volei pe Plaja, Competitia de ciclism "Maratonul Dunarii" si Semimaratonul Gerar.

Anul acesta vom continua campania "Miscarea face bine". Am inceput anul cu Semimaratonul Gerar, vom continua cu Crosul Padurii si vom organiza cea de-a cincea editie a evenimentului "Cea mai mare ora de sport" in Bucuresti, Brasov si Constanta si a doua editie a evenimentului Crosul "Miscarea face bine" la Brasov. La acestea se vor adauga in acest an si alte proiecte de sustinere a unor initiative sportive.

Echipa Telekom Romania & Dolce Sport / Semimaratonul Gerar / Sursa: Facebook


Comunicarea asocierilor

Comunicarea acestor parteneriate se face prin canalele noastre de comunicare (traditionale, online, social media), dar si prin canalele de comunicare folosite de partenerii nostri pentru a face cunoscute proiectele comune.

De asemenea, toate initiativele si proiectele pe care le sustinem alaturi de partenerii nostri sunt comunicate in mod constant angajatilor nostri, prin canalele si instrumentele de comunicare interna.

 


Ponderea comunicarii legate de sport in comunicarea brandului T

Comunicarea legata de sport reprezinta o componenta importanta a brandului T, atat prin promovarea unui stil de viata sanatos (prin intermediul campaniilor educative proprii), cat si prin asocierea cu diverse evenimente sportive profesionale sau adresate publicului larg (crosuri, maratoane etc).

Totodata, Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania - prezenta pe piata audiovizualului din Romania din 2010 - este unul dintre principalele canale de promovare a sportului, inclusiv la nivel comercial, detinand drepturile de difuzare a unor competitii majore precum UEFA Champions League, UEFA Europa League, marile intreceri ale altor discipline sportive transmise in exclusivitate de Dolce Sport, precum Formula 1, NBA, Campionatele Mondiale de handbal, Turneul celor 6 Natiuni, mari turnee de tenis, WRC sau mari gale de box.

In anul 2014, estimam ca un sfert din comunicarea companiei legata de programele si initiativele de responsabilitate sociala corporativa au avut ca principala tema sportul.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related