[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Claudiu Dobrita: Prin tehnologie, Homo Faber se transforma in Homo Faver

[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Claudiu Dobrita: Prin tehnologie, Homo Faber se transforma in Homo Faver
Credit: Antonescu Dumitru

Cum se trece de la Homo Faber la Homo Faver ne-a povestit Claudiu Dobrita (Creative Director, FCB Bucharest) in ultimul panel din prima zi de Marketing Research & Trends 2015Pornind de la descrierea"noului" tip de umanoid: Homo Faver - Developing tools to make people love to interact with your brand, Claudiu ne-a vorbit despre instrumentele dezvoltate de FCB pentru a facilita interactiunea si comunicarea dintre oameni si branduri.

Comunicarea ar trebui sa fie simpla si fun, spune el. O demonstreaza cele patru studii de caz prezentate, fiecare inscriindu-se in cate un concept: 

Change:

Cum un buton poate schimba mentalitati? Prin campania ActiveWatch impotriva discriminarii in spatiul public: De la mine ai un NU. Derulata in real si virtual, proiectul a pornit de la ideea sanctionarii publice a discriminarii.

Disrupt:

Cum convingi o generatie sceptica sa interactioneze cu un brand? Transformand lucrurile intangibile prin tehnologie: Nivea - "The Shape of Love" este o aplicatie Facebook care a preluat, de Valentine's Day, mai mult de 40.000 de mesaje de la indragostiti. Dintre ele, 10.000 au fost transpuse in obiecte, facute mai apoi cadou persoanelor iubite:

Entertain:

Staropramen s-a plimbat vara asta pe la festivaluri de teatru si de jazz si pe la targuri de carte cu "The Staropramen TapWriter". Cei care voiau sa obtina un draft de bere trebuiau sa isi lase cuvintele in masinaria de scris special construita pentru activare:

Play:

"The Lego Music Box" este un instrument construit in premiera pentru Baneasa Shopping City, partener al Festivalului George Enescu. Instalatia se adreseaza copiilor si adultilor deopotriva si reda opere consacrate sau ofera posibilitatea crearii unei compozitii originale:

La finalul prezentarii, Claudiu a punctat: "Avem ocazia si datoria sa construim instrumente atunci cand vrem sa vorbim cu oamenii si vrem sa-i implicam. Insa in centru ar trebui sa fie permanent ideea, care e sufletul intregii constructii".

Marketing Research & Trends 2015 este un eveniment SMARK KnowHow. Parteneri de know-how au fost: Starcom MediaVest Group, ISRA Center, Spoon.

Spectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner.

Fotografiile de la eveniment poarta semnatura lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related