Samsung ii incurajeaza pe utilizatori, prin intermediul tehnologiei de top, sa isi atinga maximul potential

Samsung ii incurajeaza pe utilizatori, prin intermediul tehnologiei de top, sa isi atinga maximul potential

Samsung Electronics Co. Ltd. anunta campania Launching People, prin care isi propune sa ajute tinerii sa isi atinga maximul potential, depasindu-si cele mai mari temeri, prin intermediul tehnologiei.

Launching People este o campanie globala, ce are loc in 12 tari si are doua ramificari: Mixed Talents si Be Fearless. Campania are la baza o idee anterioara care s-a dovedit de succes, prin care a ajutat utilizatorii sa isi atinga visurile prin intermediul tehnologiei care a facilitat noi descoperiri si posibilitati.

Campania Samsung demonstreaza rolul important pe care tehnologia il joaca in rezolvarea provocarilor societatii. Launching People se adreseaza nativilor digitali, tinerilor pentru care tehnologia este un instrument puternic, pe care vor sa il foloseasca la maximul potential.

"Ne dorim sa ajutam oamenii sa decopere inovatia si le permitem sa isi atinga maximul potential,” a declarat Dr. WP Hong (presesinte si CMO Samsung Electronics). „Launching People are la baza dorinta de a-i ajuta sa realizeze mai mult decat dorinte si pasiuni, sa aduca o diferenta semnificativa in vietile lor de zi cu zi.”

Oameni din intreaga lume pot participa si pot urmari campania pe site si pe retelele sociale Samsung.

 

Mixed Talents

Cele mai bune idei se nasc atunci cand alaturam oameni cu perspective diferite . De aceea, Samsung se concentreaza in aceasta campanie sa aduca laolalta oameni cu diferite abilitati si cunostinte, integrand idei venite de la publicul larg si folosind tehnologia Samsung, pentru a descoperi solutii cu impact major asupra societatii.

Campania Mixed Talents are loc in opt tari:

  • In Italia, Mixed Talents are ca obiectiv cresterea gradului de siguranta al soselelor, adresandu-se celor 24% de tineri soferi de scutere si motociclete implicati anual in accidente.
  • In Africa de Sud, campania se va concentra pe dezvoltarea de resurse pentru antreprenori.
  • In Australia, expertii adreseaza numarul mare de accidentari in rugby, unul din cele mai populare sporturi ale tarii. Tehnologia ajuta la cresterea sigurantei, identificand riscurile si gasind solutia optima pentru protectia jucatorilor, fara a afecta performanta sportiva.
  • In China, campania abordeaza accidentele cauzate de traversarea prin locurile nepermise.
  • In America Latina, tinerii isi doresc sa faca o diferenta in societatea in care traiesc, dar retelele de voluntariat nu sunt suficient de puternice, iar tehnologia le va permite voluntarilor sa interactioneze mai eficient. Campania va aborda acest subiect in Chile, Columbia, Mexic si Peru.

Prin hashtag-ul #MixedTalents puteti urmari povestile dezvoltate de experti si puteti contribui cu propriile idei.

 

Be Fearless

Noua generatie se confrunta cu un numar mare de temeri,printre cele mai comune regasim teama de inaltimi, de zbor, de apa, de vorbit in public sau de interviuri pentru job-uri, toate acestea fiind impedimente in vietile lor zilnice.

Prin programul Be Fearless, Samsung isi propune sa ii ajute pe tineri sa isi depaseasca temerile si sa isi atinga maximul potential, cu ajutorul tehnologiei virtuale si al dispozitivului Samsung Gear VR.

Colaborand cu Facebook si Oculus, Samsung a dezvoltat un program de training prin realitate virtuala, de patru saptamani, care abordeaza situatii care pot avea loc in rutina zilnica. Participantii programului #BeFearless pot invata cum sa isi depaseasca temerile prin trainingul de realitate virtuala.

"Sustinem eforturile Samsung in folosirea tehnologiei pentru a ajuta oamenii sa isi depaseasca temerile si suntem incantati sa colaboram cu Samsung ca partener de comunicare pentru a impartasi povestile #BeFearless si pentru a inspira oameni din intreaga lume," a declarat Carolyn Everson (vicepresedinte Global Marketing Solutions, Facebook).

Programul are loc in Germania, Austria, Rusia si Emiratele Arabe Unite, si are nevoie de voluntari pregatiti sa isi depaseaca temerile. Samsung ii va ajuta pe participanti in aceasta provocare.

Prin hashtag-ul #BeFearless, oricine poate sustine participantii in calatoria lor spre depasirea temerilor si poate urmari povestile de succes, lasandu-se inspirati in depasirea propriilor temeri.

Launching People este o campanie de brand inceputa in 2013, care are ca obiectiv sa ajute oamenii sa isi atinga maximul potential prin intermediul tehnologiei, sa isi indeplineasca visurile, dar si sa contribuie activ in societate. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related