[Comunicare, varianta interna] Gilda Lazar (JTI Romania): Daca stim sa comunicam direct si deschis cu angajatii, atunci putem face acelasi lucru si in fata presei sau a autoritatilor

[Comunicare, varianta interna] Gilda Lazar (JTI Romania): Daca stim sa comunicam direct si deschis cu angajatii, atunci putem face acelasi lucru si in fata presei sau a autoritatilor

Acum 22 de ani, la JTI Romania lucrau sapte oameni. Acum, compania a adunat circa 1.000 de angajati in sediul central din Bucuresti, in fabrica si in peste 30 de birouri de vanzari din tara, ne spune Gilda Lazar (Head of Corporate Affairs & Communications, JTI Romania). Iar catre acestia se comunica in mod prioritar, adauga ea. Perspectiva suna in felul urmator:

Daca stim sa comunicam direct si deschis cu angajatii, atunci putem face acelasi lucru si in fata presei sau a autoritatilor. Pentru ca e absolut necesar ca o organizatie sa transmita acelasi tip de mesaje si autoritatilor, partenerilor de afaceri, media samd, dar si angajatilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related