[Cum isi aleg brandurile endorserii] Raluca Vlad (Coca-Cola Romania): Implicarea Simonei Halep in cauza copiilor nascuti prematur si prezenta sa foarte puternica reprezinta un real ajutor in campania Dorna - "Grija pentru Copii"

[Cum isi aleg brandurile endorserii] Raluca Vlad (Coca-Cola Romania): Implicarea Simonei Halep in cauza copiilor nascuti prematur si prezenta sa foarte puternica reprezinta un real ajutor in campania Dorna - "Grija pentru Copii"

Campaniei Dorna - "Grija pentru Copii", incepute in urma cu 3 ani, i s-a alaturat in 2015 Simona Halep ca vector de imagine. Motivele, precizeaza Raluca Vlad (‎Brand Manager Still Drinks Central Southern Europe, Coca-Cola), tin de necesitatea de a face cauza copiilor nascuti prematur cat mai vizibila pentru public. Iar atributele ce o recomandau pe Simona Halep pentru aceasta asociere tin de ambitie si de modul in care aceasta s-a luptat pentru a ajunge unde este in prezent, adauga Raluca:

Simona Halep a devenit un simbol al ambitiei si al luptei, al perseverentei de a depasi orice obstacol si de a reusi. Este lupta pe care trebuie sa o duca si acesti copii, ei sunt adevaratii luptatori, cei pe care trebuie sa ii sprijinim sa depaseasca obstacole neasteptate, doar pentru a supravietui.

Despre modul in care a fost gandita asocierea aflam in continuare.


Tematica endorserilor de brand a fost inspirata de studiul „Influence Me”, realizat de Starcom MediaVest Group in parteneriat cu iVox. Parte din seria HumanGraphExperience, acesta vizeaza ierarhizarea diverselor tipologii de influencers (e.g. actori, cantareti, oameni de afaceri, vloggers & blogers, prezentatori TV & radio, scriitori, fashion designers) functie de preferintele romanilor si punctarea influentei acestora in deciziile de achizitie ale consumatorilor romani in domeniile telecom, retail, financiar, moda si medical.

 

Asocierea brandului cu Simona Halep

Asa cum stim deja cu totii, problematica nasterilor premature are doua aspecte extrem de importante: prima este legata strict de partea medicala - viata copiilor nascuti inainte de termen depinde de echipamentele medicale cu care sunt dotate spitalele unde se nasc, de capacitati medicale.

A doua este legata de informare. Foarte putini parinti sau viitori parinti stiu ca, in Romania, unul din zece copii se naste prematur, avand nevoie de ingrijiri speciale in primele luni de viata.

Campania Dorna „Grija pentru Copii” a inceput, in urma cu trei ani, prin dotarea cu echipamente de specialitate a maternitatilor din Romania.

In 2015, am ales-o pe Simona Halep ca ambasador al campaniei noastre, pentru ca este o voce puternica, un exemplu si o sursa de inspiratie pentru noi toti, este o luptatoare care a reusit sa demonstreze ca nici un obstacol nu este prea mare in calea succesului.

Implicarea sa in cauza copiilor nascuti prematur si prezenta sa foarte puternica reprezinta un real ajutor in campania noastra.

Nu credem ca am fi putut gasi pe cineva care sa se identifice mai bine cu lupta si perseverenta de care fiecare copil nascut prematur are nevoie pentru a supravietui si a se dezvolta.

 

Care sunt obiectivele asocierii?

Am pornit de la problema: copiii nascuti prematur au nevoie de cat mai mult ajutor, iar Simona Halep, prin prezenta sa si prin implicarea in campania "Grija pentru Copii", poate face cauza copiilor nascuti prematur cunoscuta pentru un segment cat mai larg de public.

 

Atributele ei, ca figura publica, pentru care Dorna si-a dorit asocierea

Simona Halep a devenit un simbol al ambitiei si al luptei, al perseverentei de a depasi orice obstacol si de a reusi. Este lupta pe care trebuie sa o duca si acesti copii, ei sunt adevaratii luptatori, cei pe care trebuie sa ii sprijinim sa depaseasca obstacole neasteptate, doar pentru a supravietui.

 

Actiuni de comunicare

Simona Halep a fost implicata in campania "Grija pentru Copii" pe tot parcursul anului, respectiv in spoturile TV, in machetele de outdoor, print, in activarile din digital, BTL si PR, in-store, social media etc.

 

Alti endorseri. Numitor comun

Parteneriatul cu Simona Halep este primul de acest gen pentru brandul Dorna. Vizibilitatea Simonei Halep in randul publicului larg, numarul impresionant de fani pe care ii are si interactiunea pe care o genereaza pe toate platformele, au transformat-o in candidatul perfect pentru aceasta campanie.

 

Evaluarea rezultatelor obtinute in urma asocierii

Evaluarea asocierilor cu endorseri se face pe de o parte pe baza cantitativa – fiind analizati indicatorii de brand si indicatorii media – si, pe de alta parte, pe baza calitativa. Cu cat ei se identifica mai bine cu mesajele campaniei pe care o promoveaza, cu atat vor atrage mai multi oameni si ii vor convinge sa se alature cauzei.

 

Efectele asocierii cu Simona Halep asupra indicatorilor de brand

Desi avem rezultate promitatoare pentru indicatorii de imagine, este foarte devreme sa ne pronuntam cu privire la rezultatele acestei asocieri, dat fiind ca ea este inca in derulare. Pe de alta parte, am avut avut si alte campanii in aceasta perioada pentru brandul Dorna, ceea ce face rezultatele campaniei "Grija pentru Copii" si mai greu de contorizat, cel putin inainte de finalizarea campaniei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related