[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Ana Morodan: Nu ma incadrez usor intr-un tipar si femeile apreciaza lucrul asta

[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Ana Morodan: Nu ma incadrez usor intr-un tipar si femeile apreciaza lucrul asta

Ana Morodan (Digital Aristocrat, Style Celebrity, Founder of AnaMorodan.com & Morodan Shop) a continuat cel de-al treilea panel de la Target BootCamp - Marketing for Women vorbind despre comunitatea pe care a creat-o in jurul ei si modul in care o gestioneaza, despre content si despre postura ei de endorser.

Comunitatea din jurul Anei Morodan e formata cu precadere din femei pana la 35 de ani, de regula corporatiste sau antreprenoare. In ce priveste content-ul pe care il furnizeaza acestora, Ana a spus ca incearca sa-l priveasca de fiecare data si din rolul cititorului. Content-ul trebuie sa fie croit pe audienta si sa ia in considerare aspectele specifice acestora, astfel desi content-ul pleaca de la experientele Anei Morodan, el adreseaza niste nevoi resimtite si de comunitatea respectiva.

Ana a punctat in continuare unul dintre atuurile ei la capitolul colaborari cu branduri: chiar faptul ca este o figura atipica, fiind dificil de incadrat ca stil, ca imagine; "nu ma incadrez intr-o imagine clasica, 90-60-90 de pilda, si femeile apreciaza lucrul asta".  

Nu de putine ori, a precizat ea, a primit mesaje in care diverse domnisoare sau doamne ii spuneai ca le da incredere, iar asta este unul dintre motivele pentru care ea alege sa continue aceasta activitate, nu din nevoi financiare; shop-ul Ana Morodan este un business de sine statator, la care ea lucreaza in prezent pentru a-l dezvolta.

 

Criterii in functie de care ar refuza colaborarea cu un brand

Ana a spus ca isi asuma riscul de a exprima un cliseu, care este insa adevarat, cand a vorbit despre refuzul de a colabora cu branduri in care nu crede. Altfel, promovarea i-ar dauna, crede ea: "Nu as putea sa vand emotie, iar oamenii cumpara povesti. De fapt, oamenii cumpara alti oameni care stiu sa livreze emotie".

Un al doilea motiv pentru care Ana spune ca nu ar incepe un parteneriat cu un brand tine de mecanismul sau desfasurarea unei campanii; spre exemplu, nu crede in tiparul de concurs sau give away in care participantii ar trebui sa-si faca poze, sa le uploadeze pentru a castiga ceva anume.

Ana a concluzionat spunand ca cel mai important lucru, desi nu vine intotdeauna usor, este sa-ti poti asuma orice tip de greseala sau gafa fara retineri. Atitudinea trebuie sa fie sincera si autentica; trebuie sa ai capacitatea sa razi de tine, a adaugat Ana Morodan. O astfel de ocazie in ceea ce o priveste a aparut recent, odata cu aparitia unui nou spot Coca-Cola si fragmentului viralizat ce o are ca protagonista.

Target BootCamp este un eveniment SMARK KnowHow.
Parteneri de know-how au fost: Interactions si Spoon.
Parteneri: Avon, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica si Silhoutte
Spectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner. 
Fotografiile de la eveniment poarta semnatura photosnacks si a lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial. 
Coffee provided by NTS Coffee.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related