MasterCard anunta campania Priceless Causes derulata la nivelul Europei Centrale si de Est prin care sprijina World Food Programme

MasterCard anunta campania Priceless Causes derulata la nivelul Europei Centrale si de Est prin care sprijina World Food Programme

MasterCard a anuntat astazi ca va derula o campanie Priceless Causes la nivelul a 11 tari din Europa Centrala si de Est* pentru a sprijini programul de furnizare de hrana catre elevi derulat de WFP (World Food Programme) in Rwanda.

Este pentru prima data cand MasterCard implica un numar atat de mare de tari dintr-o singura regiune, in eforturile sale de a sprijini World Food Programme si de a contribui la o lume fara foamete.

 

O tranzactie, o masa servita la scoala pentru un elev

In perioada 23-29 noiembrie, orice tranzactie efectuata de posesorii de carduri din cele 11 tari participante va genera automat o donatie din partea MasterCard2. Fiecare donatie este suficienta pentru a furniza o masa unui elev din Rwanda, unde un raport publicat recent a relevat faptul ca 43% dintre copiii cu varsta mai mica de 5 ani sufera de subnutritie cronica.

Mesele servite in scoli sunt o sursa vitala de nutritie pentru elevi si ajuta la prevenirea abandonului scolar. Alaturi de clientii sai, MasterCard se angajeaza sa doneze prin aceasta initiativa valoarea a pana la 3,75 milioane de mese catre World Food Programme.

"Este responsabilitatea noastra comuna sa facem bine. De aceea vrem sa-i sprijinim pe copiii din Rwanda cu mesele zilnice servite la scoala. Posesorii de carduri MasterCard din Europa Centrala si de Est ii vor putea ajuta, oferindu-le energia si forta de care au nevoie pentru a se putea concentra pe educatie. Totodata, hrana procurata de la nivel local va ajuta atat economia Rwandei, cat si fermierii locali. Impactul pe care il putem genera cu fiecare tranzactie este urias si impreuna putem ajuta la imbunatatirea situatiei a mii de copii", a declarat George Simon (Division President la nivelul Europei Centrale si de Est in cadrul MasterCard).

 

"Datorita partenerului nostru MasterCard, oamenii din Europa Centrala si de Est pot realiza direct o schimbare reala in viata unui copil doar folosindu-si cardurile”, a declarat Jay Aldous (director pentru parteneriate cu sectorul privat in cadrul WFP).

“Aceasta initiativa este un exemplu excelent despre ceea ce este posibil atunci cand sectorul privat isi utilizeaza competentele de business pentru a schimba lumea."

Parteneriatul cu World Food Programme face parte din strategia MasterCard de a sustine initiative globale si locale, ce au ca obiectiv cresterea gradului de incluziune, prin facilitarea accesului la educatie.

Pe plan local, MasterCard a incheiat un parteneriat pe termen lung cu SOS Satele Copiilor, cu scopul de a creste nivelul de educatie financiara al copiilor dezavantajati, oferindu-le acestora multiple oportunitati de dezvoltare personala. Un numar de 105 copii, cu varste intre 13 si 18 ani, vor beneficia de programul de educatie financiara.

* Austria, Bulgaria, Croatia, Cehia, Israel, Polonia, Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia si Ungaria2 Pentru fiecare tranzactie MasterCard efectuata in perioada 23-29 noiembrie, valoarea unei mese (0,2 euro) va fi donata catre Programul Alimentar Mondial, pana la concurenta a 3,75 milioane de mese. In Serbia si Bulgaria, donatia va fi realizata doar in cazul tranzactiilor contactless.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related