PepsiCo anunță un nou obiectiv de securitate alimentară pentru 50 de milioane de oameni până în 2030

PepsiCo anunță un nou obiectiv de securitate alimentară pentru 50 de milioane de oameni până în 2030

PepsiCo extinde platforma Food for Good la nivel global și se angajează să creeze opțiuni nutritive la prețuri accesibile.

Astăzi, PepsiCo a anunțat un nou obiectiv de a ajuta 50 de milioane de oameni să aibă acces rapid la alimente nutritive până în 2030 (nivel de referință 2020) prin programul său de securitate alimentară Food for Good și prin extinderea ofertelor nutriționale ale PepsiCo la prețuri accesibile, ca parte a strategiei PepsiCo Positive (pep+).

Acest nou obiectiv se alătură sprijinului oferit de PepsiCo pentru Zero Hunger Private Sector Pledge, investind 100 de milioane de dolari în inițiative pozitive în agricultură și securitate alimentară până în 2030, inclusiv în formarea fermierilor și contribuția la consolidarea producției agricole cu planuri de creștere a randamentului culturilor și în asigurarea unei aprovizionări alimentare mai sustenabile.

Pentru a atinge aceste obiective, PepsiCo extinde la nivel global Food for Good, un program de nutriție pentru copii, fondat în Statele Unite, prin parteneriat cu lideri locali pentru a dezvolta împreună soluții dedicate comunităților. Compania își propune să evolueze și să extindă Food for Good, iar această abordare dedicată comunității promovează securitatea alimentară pe termen lung pentru oamenii de toate vârstele. În același timp, colaborarea cu parteneri locali din întreaga lume, prin investiții în soluții care dezvoltă accesul echitabil la alimente nutritive, crește productivitatea și veniturile micilor fermieri. Noile investiții includ:

  • Un grant de 1 milion USD pentru World Food Programme (WFP) cu scopul de a crea un parteneriat multinațional în Orientul Mijlociu și Africa de Nord, concentrându-se pe îmbunătățirea nevoilor de securitate alimentară pe termen lung ale comunităților afectate de schimbările climatice, conflicte, dezastre naturale și crize umanitare. Acest grant se bazează pe un parteneriat de zece ani cu WFP.
  • Extinderea She Feeds the World, un parteneriat cu CARE, având scopul de a asigura egalitatea de gen și abilitarea economică pentru femeile care lucrează în agricultură la nivel internațional: în Columbia, Nigeria, Turcia, Thailanda și Vietnam în 2022. Programul este activ în prezent în Uganda, Egipt și Peru.
  • Quaker colaborează cu ONG-urile regionale CARE și Un Kilo de Ayuda pentru a extinde intervențiile de combatere a malnutriției infantile, cu programe precum Quaker Qrece, o intervenție holistică care oferă un produs alimentar specializat și educație în comunitățile cu risc din Guatemala și Mexic. De asemenea, marca extinde gama de produse nutritive și accesibile, inclusiv marca 3 Minutos pe care o oferă în Mexic. La începutul anului 2022, Quaker plănuiește să lanseze un nou produs nutritiv, accesibil în Nigeria. În Africa, Pioneer Foods va continua să-și dezvolte portofoliul de alimente nutritive la prețuri accesibile.

„Lumea se confruntă cu o criză globală de foamete, care a fost doar exacerbată de pandemie”, a declarat Jon Banner, Vicepreședinte Executiv, PepsiCo Global Communications și Președinte, Fundația PepsiCo. „Fiind lider la nivel mondial în domeniul alimentației și al băuturilor, avem un rol esențial de jucat în realizarea unui sistem alimentar global mai echitabil, pentru a ne asigura că acele comunități pe care le deservim sunt ferite de foamete și malnutriție. Suntem mândri să ne valorificăm capacitățile globale în colaborare cu partenerii comunității locale în moduri noi, dar este doar o etapă dintr-un proiect de durată către realizarea Zero Hunger și asigurarea unui viitor durabil pentru toți.”

Aceste angajamente globale vin într-un moment critic. În prezent, aproximativ 800 de milioane de oameni din întreaga lume suferă de foame și estimările recente arată că mai mult de 40% din populația lumii nu își poate permite o dietă sănătoasă. Acest număr crescut de persoane care suferă de malnutriție prezintă un risc mai mare de infectare cu COVID-19 și de deces.

„Suntem recunoscători PepsiCo pentru parteneriatul de un deceniu și pentru sprijinul constant pe care îl acordă în lupta împotriva foametei globale”, a declarat Barron Segar, Președintele și CEO-ul World Food Program USA. „Investițiile esențiale ale PepsiCo în agricultura durabilă și creșterea rezistenței fermierilor la scară mică ne ajută să facem progrese mari în abordarea cauzelor fundamentale ale foametei.”

În timpul pandemiei, PepsiCo a sprijinit peste 1.000 de comunități din întreaga lume, oferind peste 71 de milioane de dolari în finanțare și donații și peste 145 de milioane de mese. De mai bine de un deceniu, PepsiCo a avansat securitatea alimentară prin rezolvarea provocărilor unice cu care se confruntă comunitățile locale. Prin integrarea tuturor programelor sale regionale legate de nutriție în Food for Good, PepsiCo va putea să își valorifice mai bine capacitățile globale și să depună eforturi pentru a-și atinge obiectivul de a face alimente nutritive ușor accesibile pentru mai mult de 50 de milioane de oameni până în 2030.

Programele suplimentare Food for Good includ o inițiativă de livrare a mesei care acoperă America Latină, Europa, Africa Subsahariană, Orientul Mijlociu și Asia Pacific, un program de educație nutrițională pentru elevii din China rurală, un serviciu de mic dejun școlar nutritiv pentru studenții din Africa de Sud, programe agricole pozitive în sudul Mexicului, precum și investiții în capacități sporite ale băncilor alimentare din întreaga lume.

În Europa, programele includ parteneriate cu băncile alimentare pentru a hrăni comunitățile prin donarea de mese și construirea unei infrastructuri critice de distribuție, precum și proiecte de dezvoltare pentru a asigura securitatea alimentară pe termen lung pentru lucrătorii agricoli regionali. Au fost lansate deja programe în Polonia, Germania, Spania, Turcia, România și Rusia, iar în următoarele luni urmează mai multe proiecte.

În ultimul an, PepsiCo și-a accelerat eforturile pentru a ajuta sistemul alimentar să fie mai durabil, mai regenerativ și mai favorabil. PepsiCo și-a lansat recent cel mai ambițios efort de până acum, adoptând o nouă abordare îndrăzneață numită pep+ (pep Positive) – o transformare strategică de la un capăt la altul, cu sustenabilitatea în centrul modului în care compania va crea dezvoltare și valoare prin operarea la nivel global și care inspiră schimbări pozitive pentru planetă și oameni.

Produsele PepsiCo se bucură de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, datorită unui portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi plăcute, inclusiv 23 de mărci care generează mai mult de 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale estimate cu amănuntul. Îndrumarea PepsiCo este viziunea noastră de a fi liderul global în alimente și băuturi convenabile, câștigând cu scop. „Câștig cu scop” reflectă ambiția noastră de a câștiga sustenabil pe piață și de a integra scopul în toate aspectele strategiei și mărcilor noastre de afaceri.

Înființată în 1962, Fundația PepsiCo, filiala filantropică a PepsiCo, investește în elementele esențiale ale unui sistem alimentar durabil cu misiunea de a sprijini comunitățile înfloritoare. Lucrând cu organizații non-profit și experți din întreaga lume, ne concentrăm să ajutăm comunitățile să obțină acces la securitatea alimentară, apă sigură și oportunități economice. Ne străduim să obținem un impact tangibil în locurile în care trăim și lucrăm – colaborând cu colegii din industrie, organizații locale și internaționale și angajații noștri pentru a afecta schimbări la scară largă în problemele care contează pentru noi și au importanță globală.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related