[Comunicare, varianta interna] Carmen Ghita (Raiffeisen Bank): Apreciem atat feedback-ul exprimat formal, prin sondaje de opinie, cat si cel exprimat direct, verbal sau in scris

[Comunicare, varianta interna] Carmen Ghita (Raiffeisen Bank): Apreciem atat feedback-ul exprimat formal, prin sondaje de opinie, cat si cel exprimat direct, verbal sau in scris

Procesele de comunicare interna ale unei companii decurg direct din obiectivele strategice ale acesteia. Principiul se aplica si "vietii interne" din cadrul Raiffeisen Bank, despre care ne vorbeste in continuare Carmen Ghita (Internal Communication and Social Media, Directia Comunicare si Relatii Publice). Astfel:

Putem avea obiective de awareness (de exemplu, un proiect nou, cu impact la nivelul intregii banci, pe care trebuie sa-l popularizam) sau de engagement (avem nevoie de 100 de voluntari care sa evalueze proiectele depuse in Programul de Granturi Raiffeisen Comunitati), de informare (am primit simultan patru premii importante pentru industria bancara) samd.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related