Agentia de Cooperare si Coordonare Turca a contribuit la dotarea Laboratorului de Cercetare de Marketing din cadrul ASE Bucuresti

Agentia de Cooperare si Coordonare Turca a contribuit la dotarea Laboratorului de Cercetare de Marketing din cadrul ASE Bucuresti

Agentia de Cooperare si Coordonare Turca (TIKA) a contribuit la infiintarea Laboratorului de Neuromarketing din cadrul Laboratorului de Cercetare de Marketing, al Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucuresti, prin dotarea acestuia cu un echipament de urmarire a retinei – Eye Tracking – in valoare de 50.000 de euro.

Studentii Facultatii de Marketing vor putea astfel desfasura studii si analiza comportamentele consumatorilor la diferite elemente specifice industriei publicitatii.

 

"Ne dorim dezvoltarea si consolidarea relatiilor de sustinere dintre Romania si Turcia, iar educatia este una dintre prioritatile Agentiei de Cooperare si Coordonare Turca. Consideram necesara crearea si mentinerea unui climat de dezvoltare multilaterala si, de aceea, dorim sa ne implicam in continuare in demararea de proiecte in domenii precum sanatatea, educatia, cultura, sportul si cercetarea. Proiectul desfasurat in colaborare cu Academia de Studii Economice va oferi celor cateva sute de studenti ai Facultatii de Marketing posibilitatea de a realiza studii in domeniu, folosind aparatura moderna prin care vor putea pune in practica informatiile primite la cursuri", a declarat Hacı Ahmet Dastan (Coodonator al Oficiului Coordonare Proiecte - TİKA Bucuresti).

 

Echipamentul de urmarire a retinei – Eye Tracking – are rolul de a analiza informatia captata si de a o transforma in date concrete prin intermediul unui software modern, utilizat in cercetare de catre companii internationale, pentru obtinerea de date relevante pentru industria publicitatii.

Spre exemplu, cu ajutorul ochelarilor oferiti subiectilor, studentii vor putea investiga cum functioneaza mintea unui posibil cumparator, observand cu precizie la ce se uita acestia si ce anume ii intereseaza din ceea ce vad.

Astfel, va putea fi definit comportamentul cumparatorului in momentul in care acesta intra in contact cu elementele testate, precum materiale publicitare, produse sau rafturi din magazine.

Vor putea fi cercetati stimulii la care reactioneaza privitorul, cata atentie este acordata marcii, pretului, ambalajului, mesajului promotional sau altor elemente dintr-o imagine, sau ce anume deruteaza si produce confuzie in timpul scanarii vizuale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related