ThinkFood - ”Pe romaneste”, produsul traditional si comportamentul consumatorului roman

ThinkFood - ”Pe romaneste”, produsul traditional si comportamentul consumatorului roman

Think Food, platforma de evenimente si informatii despre hrana si valentele acesteia, lansata de Point Connections, business unit al Point Public Affairs - agentia de comunicare strategica si public affairs din GMP Group - a ajuns la a doua editie.

ThinkFood este primul proiect de acest gen din Romania, care isi propune sa sprijine constructia unui consens intre valorile noului consumator (mult mai atent, informat si exigent), industria agroalimentara (producatori, procesatori, retaileri), autoritatile cu atributii in domeniu, dar si antropologi, psihologi, scriitori, antreprenori sau chef-i.

Anul acesta, a doua editie a evenimentelor Think Food va avea loc in perioada 23-24 martie.

Prima zi a conferintei este dedicata conversatiilor ”Pe romaneste” despre produsul traditional romanesc si comportamentul consumatorului roman, dintr-o perspectiva 360° la care isi aduc aportul reprezentanti ai autoritatilor publice (Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Ministerul Economiei), companii private, antreprenori si specialisti in alimentatie.

Pe 24 martie, Point Connections organizeaza o cina caritabila, ”Wake Up Charity Dinner”, eveniment ce sprijina initiativa ”O masa calda”. ThinkFood Wake Up Dinner este un indemn de a face din mancare un gest empatic. Cunoscutul bacan si bucatar Marius Tudosiei va gati mancaruri deosebite, adunate int-un meniu special. Banii obtinuti din vanzarea biletelor pentru acest eveniment vor fi donati proiectului ”O masa calda”.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related