Carmen Gavrilescu (Agricola): Prin campania de imagine “Mese de Poveste”, comunicarea de brand a intrat pe teritoriul emotionalului

Carmen Gavrilescu (Agricola): Prin campania de imagine “Mese de Poveste”, comunicarea de brand a intrat pe teritoriul emotionalului

Cum faci dintr-un pui congelat un subiect de conversatie emotional? Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola, explica in ce fel s-a schimbat si a evoluat comunicarea domeniului FMCG de la functional, la emotie, si care sunt dificultatile de comunicare ale acestui domeniu in Romania.

In acest context, Carmen ne conduce mai jos si prin etapele construirii brandului Agricola, de la gust si puii familisti la comunicarea actuala, cea demarata in 2015 odata cu campania "Mese de Poveste", realizata de agentia WOPA.

Brieful catre agentie puncta doua nevoi ale brandului - apropierea emotionala fata de consumator si integrarea celor trei linii de produse Agricola (carne de pasare, mezeluri crud-uscate, produse pre-gatite). Astfel, mesele au fost personificate si au intrat in vietile personajelor din spoturi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related