Good to Go le ofera tinerilor contextul si resursele necesare pentru a isi transforma ideile intr-un model de business de succes

Good to Go le ofera tinerilor contextul si resursele necesare pentru a isi transforma ideile intr-un model de business de succes

Daca vrei sa ajungi sa ai o companie evaluata la un miliard de dolari, trebuie sa incepi cu un vis indraznet, sa iti asumi riscuri mari, sa ai sprijinul unui ecosistem antreprenorial si sa te dedici ideii tale. Dar, intr-o lume ideala, asa ar trebui sa inceapa orice startup, nu?

Pentru tinerii aflati la inceput de traseu antreprenorial, exista, din fericire, cateva oportunitati care le pot oferi o accelerare semnificativa, presarata cu multa educatie, mentorat, si cu posibilitati de testare, masurare si invatare.

Daca mai adaugi si accesul la o comunitate de antreprenori formata in 12 editii, vorbim deja despre prima academie de startup-uri gratuita pentru studentii din Romania, Good to Go, care le ofera tinerilor contextul si resursele necesare pentru a isi transforma ideile intr-un model de business de succes.

Good to Go este un proiect national construit ca un incubator de afaceri, destinat valorificarii potentialului antreprenorial.

Astfel, din business-urile care au iesit anul trecut din Good to Go, 70% continua sa fie active si sa evolueze, intrucat au obtinut o runda de finantare in cadrul proiectului, 3 dintre ele dezvoltandu-se ulterior prin obtinerea de fonduri europene.

 

Structura

Anul acesta, Good to Go vine cu o abordare noua, fiind structurat in trei etape ce au ca scop facilitarea dezvoltarii ideilor de afaceri.

  • Intensive Learning Camp (4-10 aprilie) este o saptamana dedicata invatarii intensive si dezvoltarii ideii de business, ce se va desfasura in apropierea Bucurestiului (cazarea, mesele si transportul fiind gratuite), pe parcursul careia echipele vor fi ghidate de specialisti precum Peter Barta, CEO Fundataia Post-Privatizare, Paul Olteanu, Senior Trainer & Coach si fondator People Dynamics; Bulent Duagi, fondator Mobile Academy; Lucian Gramescu, Incubation Manager la Impact Hub; Adrian Cioroianu, Trainer Executive la AC Knowledge Romania, Florin Grosu, co-fondator Traderion si alti antreprenori surpriza.
  • Entrepreneurial Journey (11 aprilie-5 mai) este o etapa formata din patru saptamani, in care participantii isi vor dezvolta si testa produsul. De-a lungul intregii perioade vor fi indrumati de mentori, pentru a le urmari progresul;
  • Startup Bootcamp (6-8 mai) consta in workshop-uri si simulari, avand ca scop pregatirea pentru pitch-ul final din data de 8 mai.
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related