PepsiCo şi Impact Hub Bucharest susțin soluțiile inovatoare din domeniul reciclării prin programul ReUse Hub

PepsiCo şi Impact Hub Bucharest susțin soluțiile inovatoare din domeniul reciclării prin programul ReUse Hub

PepsiCo şi Impact Hub Bucharest lansează programul ReUse Hub, prin care invită startup-urile din România să propună soluții inovatoare de reciclare și reducere a impactului deșeurilor în România. Antreprenorii cu cea mai bună soluţie vor primi o finanțare în valoare de 50.000 de euro şi consiliere din partea specialiştilor PepsiCo şi Impact Hub Bucharest pentru dezvoltarea ideii lor de business.

Programul ReUse Hub se adresează antreprenorilor inovatori, cu soluții fezabile din domeniul reciclării, care îşi pot înscrie ideile în cadrul competiţiei până pe 15 iulie. Dintre acestea, vor fi selectate 12 startup-uri care vor participa la un accelerator de 3 luni, la finalul căruia îşi vor susține ideile în fața unui juriu format din reprezentanți Impact Hub Bucharest, PepsiCo, business angels și actori din industria reciclării.

 

„Una dintre preocupările de bază ale PepsiCo este dezvoltarea unui business sustenabil, care are o amprentă pozitivă asupra societăţii şi mediului înconjurător, iar programul ReUse Hub se încadrează în această filozofie globală a companiei, definită drept Performanţă cu scop. Prin astfel de inițiative și angajamente pe termen lung, ne dorim să susținem tinerii talentați, cu idei curajoase, care ne inspiră să ne transformăm propriul portofoliu de produse şi să oferim cele mai bune opţiuni pentru stilul de viaţă al consumatorilor de astăzi, precum și pentru planetă, afirmă Walentin Stefanov (Commercial Finance Director PepsiCo East Balkans).

 

„Prin ReUse Hub conectăm ecosistemul antreprenorial și inovatorii, o companie și actori cu expertiză într-un domeniu cu multe provocări – de business, legislative, operaționale și tehnologice. Suntem convinși că reducerea și reciclarea activă a deșeurilor pot crește cu soluții antreprenoriale, mai ales atunci când ele trebuie să se bazeze pe agilitatea și orientarea spre prototip și experiment cu care antreprenorii ne-au obișnuit, și care sunt accelerate prin mentorat și contactele pe care le putem pune la dispoziție, adaugă Lucian Gramescu (Incubation Manager, Impact Hub Bucharest).

 

Startup-urile selectate vor intra într-o etapă de accelerare și mentorat în perioada septembrie – decembrie 2018, participând la o serie de workshop-uri intensive pentru dezvoltarea strategiei de lansare și creștere, pe care o vor prezenta în cadrul unui pitch pe data de 5 decembrie.

În urma acestuia, va fi desemnat câștigătorul premiului acordat de PepsiCo, care va beneficia în plus de un abonament la Impact Hub Bucharest, consiliere şi mentorat timp de 6 luni şi acces la o comunitate de antreprenori și mentori din industrie și tehnologie care îi vor oferi know-how-ul necesar pentru creşterea business-ului.

În perioada ianuarie-iunie 2019, specialiştii PepsiCo şi Impact Hub Bucharest vor lucra cu startup-ul selectat în vederea lansării afacerii şi obţinerii primelor rezultate vizibile.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related