KFC extinde meniul din restaurante cu sortimente noi de inghetata si mocktailuri

KFC extinde meniul din restaurante cu sortimente noi de inghetata si mocktailuri

Lantul de restaurante KFC extinde gama de produse cu sortimente noi de inghetata si mocktailuri, pregatind meniul pentru zilele calduroase de vara. Clientii KFC gasesc in restaurante patru variante de toppinguri pentru inghetatele Sundae si Kream Ball, avand astfel o gama diversificata de retete dintre care sa aleaga: ciocolata, caramel, capsuni si afine.

Cea mai bine vanduta reteta de mocktailuri de la KFC in 2015 – Mojito, ramane in meniul restaurantelor pentru a satisface dorintele clientilor. Aromele noi, special pregatite pentru vara aceasta sunt Mocktailul cu afine si Mocktailul cu fructul pasiunii.

„In fiecare vara, meniul KFC se imbogateste cu sortimente noi de inghetata si mocktailuri. De asemenea, aducem pentru clientii nostri si inghetata la cornet, la pretul de un leu, disponibila in fiecare an in restaurante. Perfecte prin gustul racoritor pe care il aduc in zilele de vara, sortimentele de inghetata si mocktailuri sunt mult asteptate de fanii KFC”, declara Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related