150 de companii au devenit Unofficial Partners ai Electric Castle

150 de companii au devenit Unofficial Partners ai Electric Castle

Personalitati din media si blogosfera s-au alaturat campaniei, printr-un video de sustinere. La doar doua saptamani de la lansarea campaniei, 150 de companii s-au inscris ca Unofficial Partners ai Electric Castle si vor acorda liber in lunea de dupa festival. Mai multe personalitati media si bloggeri au dus mai departe mesajul campaniei, impartasind motivul pentru care cred ca #electricmonday trebuie sa fie zi libera, intr-un video de sustinere a campaniei.

 

Electric Castle a lansat campania Unofficial Partners in sprijinul fanilor “electrici”, pentru a convinge managerii sa ofere liber in lunea de dupa Electric Castle angajatilor care participa la eveniment astfel incat sa se bucure de o experienta completa de festival si sa ajunga fericiti apoi la birou. Pana acum, cele 150 de companii din intreaga tara care au raspuns invitatiei organizatorilor vor oferi angajatilor „electrici” mai mult timp pentru a savura experienta muzicala din Bontida.

„Raspunsurile pozitive primite de la companii intr-un numar atat de mare si un timp atat de scurt ne-au demonstrat ca avem companii cool si manageri deschisi, care inteleg ca satisfactia oamenilor din echipa poate fi sustinuta si cu alte beneficii decat cele clasice.

Cei mai multi dintre festivalieri sunt adevarati impatimiti ai muzicii, iar faptul ca pot trai din plin intreaga experienta a Electric Castle si pot participa inclusiv la show-urile de duminica seara este un lucru pe care il vor aprecia din plin. Le multumim celor care au ales sa sustina mesajul Unofficial Partners, pentru a reusi sa convingem cat mai multe companii sa ni se alature ca parteneri ai distractiei”, a declarat Andi Vanca, Head of Communications Electric Castle.

Actiunea “electrica” s-a bucurat de sprijinul unor personalitati media si bloggeri, care s-au alaturat campaniei si au impartasit propriile motive pentru care #electricmonday trebuie sa fie zi libera, in video-ul de sustinere al Unofficial Partners. Andreea Ibacka, Andra Nicula, Adriana Sandru, Oana Tache, Alex Damian, Alin Pandaru, Andrei Lacatus, Ariel Constantinof, Bogdan Serban, Ciprian Muntele si Florin Grozea le-au transmis managerilor ca oferind liber in lunea de dupa festival pot avea angajati fericiti, odihniti si productivi tot restul saptamanii, in timp ce companiile la carma carora se afla vor fi cele mai cool branduri ale festivalului.

Companiile care ofera liber in lunea electrica (#electricmonday), devin parteneri “neoficiali” ai festivalului si se bucura de recunoasterea angajatilor lor, dar si de expunere pe site-ul dedicat al campaniei. Totodata, acestea pot oferi fanilor “electrici” din echipele lor posibilitatea de a achizitiona abonamente la Electric Castle cu pret special.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related