De la comercial la emotional si mai departe la… marketing generatia a 3-a

De la comercial la emotional si mai departe la… marketing generatia a 3-a

Abordarea in registru emotional a consumatorilor de catre branduri s-a amplificat pana la refuz, iar oamenii s-au imunizat in timp in mod inevitabil. Incotro de aici? catre actiune, autenticitate si imputernicirea consumatorului. Cu alte cuvinte, marketingul de generatie a treia - dupa cel comercial si, respectiv, emotional - este marketingul social

Despre cum trece acesta dincolo de ego-ul consumatorului si cum se desfasoara cu precadere in social media, fara a fi insa echivalent cu social media marketingul, aflam din articolul de mai jos, inscris in seria editoriala dedicata knowhow-ului si trendurilor in comunicare dezvoltata de Perceptum Concept.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Perceptum Concept

Perceptum Concept este o companie cu 7 ani de experienta pe piata romaneasca de marketing si comunicare si un portofoliu de clienti ce cuprinde jucatori de top din domenii precum farma, banking, auto, tehnologie,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related