Bogdan Bucurei (UPC România): Zona profesională din care poate veni un marketer depinde foarte mult de rolul pe care o să îl aibă

Bogdan Bucurei (UPC România): Zona profesională din care poate veni un marketer depinde foarte mult de rolul pe care o să îl aibă

E un fapt recunoscut că oamenii de creație migrează tot mai mult în afara mediului de agenție. Și putem vedea că nu doar la ei, ci și la noi, unii creativi merg spre clienți. Cuplând asta cu discuțiile despre curajul și flexibilitatea clienților din publicitate, rezultă o întrebare: ce mai face profilul omului de marketing în dinamica neobosită a industriei de comunicare? Ce transformări a suferit? Din ce zone profesionale vin oamenii de marketing, cum își gândesc ascensiunea în companie ori în carieră și care sunt trăsăturile care trebuie să le dețină în funcție de piață în care activează? Bogdan Bucurei (Director Marketing, UPC România) ne răspunde în rândurile următoare: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related