[Vara la branduri] Cristina Radu (PepsiCo): Contextul a fost unul casual - Suntem primul brand de cola din România. Suntem primul gust de cola din România. Aniversăm juma’ de secol. Hai să facem ceva memorabil

[Vara la branduri] Cristina Radu (PepsiCo): Contextul a fost unul casual - Suntem primul brand de cola din România. Suntem primul gust de cola din România. Aniversăm juma’ de secol. Hai să facem ceva memorabil

Trei autocare au fost prea puține! Dacă n-ați fost acolo, luptându-vă pentru un loc liber, și nici nu ați apucat să citiți povestea, iată, pe scurt, ce s-a întâmplat: Pepsi a vorbit cu Vama, iar Vama a cântat pe scenă, așa cum o făcuse de o mie de ori până atunci. Numai că, de astă-dată, când a simțit Chirilă că spiritul liber domnește peste sumedenia de oameni din fața lui, a spus: Fraților, haideți in Vamă! Și duși au fost. Iar concertul a fost reluat acolo.

Dar cum și în ce fel? Cât de greu a fost si ce s-a vrut, de fapt, cu toată activarea asta? Aflăm imediat de la Cristina Radu, care este Group Brand Manager CSD & Energy Drinks la PepsiCo. Un lucru e sigur: veți remarca, pe măsura ce citiți rânduile de mai jos, acel #spiritliber pe care cei de la PepsiCo l-au avut în vedere cu această activare. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Campanii

Oameni

Sectiune



Related