„Plimba Ursul” – primul joc de prevenire a vitezei excesive, in care copiii sunt implicati activ in siguranta rutiera

„Plimba Ursul” – primul joc de prevenire a vitezei excesive, in care copiii sunt implicati activ in siguranta rutiera

Automobil Clubul Roman lanseaza aplicatia "Plimba Ursul", primul joc anti-plictiseala la drum lung, in care copiii invata reguli de circulatie si sunt implicati activ in siguranta rutiera. Jocul este disponibil disponibil atat in Google Play, cat si in App Store, gratuit.

 

Cum functioneaza?

Atunci cand este activat intr-o masina in mers, jocul este direct influentat de viteza reala a masinii, prin GPS. Cand viteza legala este depasita, copilul este anuntat in timp real de catre personajul principal din joc si este rugat sa-l atentioneze pe sofer pentru a incetini.

Daca soferul nu reduce viteza in timp util, copilul pierde puncte in joc sau jocul chiar se termina.  

Copiii ajung sa fie ei cei care influenteaza comportamentul parintilor la volan, devenind veritabili copiloti la drum lung.

Mai important decat orice este, insa, ca micutii invata "din mers" ca viteza excesiva nu aduce nimic bun.  Jocul devine astfel un important instrument de educatie rutiera.

Creata de agentia Publicis Romania, aplicatia “Plimba Ursul” este un proiect al Automobil Clubului Roman in colaborare cu FIA (Federation Internationale de l’Automobile), in cadrul programului "Junior Copilot 2016".

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related