Electrolux pune bazele unei fundatii pentru a sprijini obiectivele globale ale ONU privind problemele in alimentatie

Electrolux pune bazele unei fundatii pentru a sprijini obiectivele globale ale ONU privind problemele in alimentatie

Compania Electrolux a anuntat ca va demara actiuni care se vor axa pe investitii sociale si activitati comunitare privind problemele de sustenabilitate in alimentatie. Dorinta Electrolux este de a contribui la rezolvarea provocarilor globale majore, cum ar fi foametea, alimentatia necorespunzatoare, irosirea alimentelor si consumul responsabil, in sprijinul Obiectivelor Organizatiei Natiunilor Unite (ONU) pentru Dezvoltare Durabila.

Un prim pas pe care compania suedeza il va face este sa puna bazele Electrolux Food Foundation, creand o platforma pe termen lung prin care sa fie finantate proiecte ce vor duce la rezolvarea problemelor globale privind alimentatia. Investitia initiala a celor de la Electrolux se ridica la suma de peste un milion de euro (10 milioane de coroane suedeze).

Compania isi va uni fortele cu asociatii globale formate din chefi de top, precum Worldchefs, si AIESEC, cea mai mare organizatie internationala de tineri, in proiectul destinat alimentatiei globale Feed the Planet.

„A hrani intr-un mod sustenabil populatia care se afla in continua crestere este una dintre marile provocari ale timpului in care traim. Credem cu tarie ca Electrolux, unul din liderii mondiali in domeniul productiei de echipamente de gatit, are responsabilitatea de a contribui la rezolvarea problemelor care apar in domeniul alimentatiei.”, a explicat Jonas Samuelson, presedinte si CEO Electrolux.

Printre obiectivele Electrolux se numara cresterea consumului de alimente sanatoase si imbunatatirea obiceiurilor de preparare a alimentelor in randul consumatorilor si profesionistilor, maximizand optiunile sustenabile si sanatoase. Electrolux doreste sa ofere suport persoanelor cu posibilitati modeste – prin sfaturi legate de o alimentatie sanatoasa, plina de nutrienti cu un buget redus, prin tehnici de gatit sau prin educarea la locul de munca.

Prima initiativa finantata de Electrolux Food Foundation va fi proiectul Feed the Planet, alaturi de Worldchefs si AIESEC. Fiecare unitate locala Electrolux poate sa acceada la ajutor financiar din partea fundatiei pentru a implementa proiecte locale privind alimentatia.

Date fiind statutul si rolul chefilor in ziua de astazi, Worldchefs se pozitioneaza intr-un mod unic pentru a sustine mesajele-cheie pentru o alimentatie sanatoasa, oferind sprijin in explorarea tehnicilor optime de gatit. AIESEC, care promoveaza participarea tinerilor in implementarea si dezvoltarea obiectivelor ONU, va oferi voluntari in managementul proiectelor viitoare.

„Obiectivele noastre principale se concentreaza pe sustenabilitate in educatie si pe campaniile fata de consumatori si profesionisti, precum si pe reducerea saraciei prin dezvoltarea competentelor si prin ajutor umanitar.”, a explicat Charles M. Carroll, presedintele Worldchefs.

Prin implementarea unei abordari la nivel de grup pentru investitii sociale, Electrolux doreste sa aiba un impact pozitiv in eradicarea foametei si in responsabilizarea populatiei in ceee ce priveste consumul de hrana si productia alimentara.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related