[Vara la branduri] Casa di Peroni, dulcea trandavie de peste vara, pe plaja din Mamaia

[Vara la branduri] Casa di Peroni, dulcea trandavie de peste vara, pe plaja din Mamaia

Este in Romania inca vara? Nu. Continuam seria [Vara la branduri]? Da, cu ultimul material din aceasta serie dedicata BTL-urilor de peste vara unde brandurile s-au activat, iar apoi ne-au povestit cum a fost. Pentru o imagine mai completa a lucrurilor, aruncati un ochi si pe felia BTL vazuta din curtea agentiilor. 

Cristina Gherman, Global Brands Director Ursus Breweries, povesteste despre isprava Peroni la mare. Proiectul a purtat numele de Casa di Peroni al Cafe del Mar - pe plaja, in Mamaia, unde "dolce far niente" au fost cele trei cuvinte magice care au stapanit acea parte a locului.  Printre obiectivele activarii s-a numarat lansarea Peroni Piccola, berea brandului la 250 ml.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related