[Branduri in promotie] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): Parteneriatul cu echipa "Doua Lozuri" – Dragos Bucur, Alexandru Papadopol, Dorian Boguta si altii – constituie o buna oportunitate de a ajunge in contact cu publicul

[Branduri in promotie] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): Parteneriatul cu echipa "Doua Lozuri" – Dragos Bucur, Alexandru Papadopol, Dorian Boguta si altii – constituie o buna oportunitate de a ajunge in contact cu publicul

Cu gandurile pe digitalul din promotie, asocierea Groupama cu productia cinematografica romaneasca "Doua Lozuri" inseamna inca o caramida pusa in peisaj.

Georgiana Miron (Director Marketing si Comunicare, Groupama Asigurari) ne vorbeste mai jos despre mecanica unei promotii mai mult sau mai putin atipice care are ca deznodamant castigul unei masini reconditionate Dacia 1300 model 1981. Iar despre comunicarea ei aflam ca se face exclusiv online, printr-o serie de spoturi ai carui protagonistii - Dragos Bucur, Alexandru Papadopol, Dorian Boguta - sunt veniti direct de pe marele ecran.

 

Seria editoriala "Branduri in promotie" este inspirata de PROMOTIFUL, platforma software dedicata organizatorilor de promotii, prin care iti poti construi intreaga campanie in cateva ore, cu doar o zecime din costul obisnuit.

 

Politica Groupama de asociere cu "Doua Lozuri"

Groupama continua, si in Romania, o traditie initiata cu multi ani in urma in Franta. In ultimii ani am sustinut numeroase proiecte cinematografice romanesti, majoritatea dintre acestea fiind premiate la festivaluri nationale si internationale.

Cele mai recente proiecte pe care am avut privilegiul sa le sustinem sunt "Bacalaureat", "Sierranevada" si "Caini". Groupama Asigurari a oferit politele de asigurare pentru productia acestor filme.

 

Mecanica actiunii

Mecanica acestei campanii are la baza un criteriu simplu: sa incurajam cat mai multi romani sa mearga la “Doua Lozuri”. Ideea campaniei apartine echipei Actoriedefilm.ro. Noua ne-a placut si am decis sa-i sustinem.

Groupama a dezvoltat platforma campaniei, care este gazduita pe groupama.ro/doualozuri si, impreuna cu echipa Actoriedefilm.ro am definit regulamentul si premiile, care sunt foarte interesante: un autoturism Dacia 1300 model 1981, complet reconditionat de Custom Cars International, o asigurare Casco Gradual, o cina cu cei trei actori si obiecte promotionale semnate de acestia.

Cine doreste sa participe, trebuie sa se inscrie pe pagina de concurs cu seria biletului de cinema si sa pastreze biletul. Preferabil ar fi sa nu pastreze biletul intr-o borseta si nici sa-l lipeasca pe frigider.

 

Colaborarea pe proiectul "Doua Lozuri"

Colaborarea cu “Doua Lozuri” a venit in continuarea colaborarii dintre Groupama si Dragos Bucur, in contextul in care si implicarea noastra in fenomenul cinematografic este foarte activa. Prin urmare am primit cu deschidere propunerea lui Dragos de a fi parteneri in campania de promovare a filmului, iar in momentul in care am vazut filmul in avanpremiera am fost convinsi ca sustinem un nou succes al cinema-ului romanesc.

Pe de alta parte, avem convingerea ca publicul care va rezona cel mai bine cu aceasta comedie este si publicul nostru tinta. Sunt cei care se straduiesc permanent sa fie performanti in viata profesionala si simultan sa fie familisti model – misiune extrem de dificila si generatoare de stres. Sunt oamenii activi, responsabili, informati si pentru care o comedie romaneasca de calitate e o buna ocazie de a se relaxa in compania persoanelor dragi – familie sau prieteni.

 

Ideea premiului

Cum spuneam, ideea apartine echipei Actoriedefilm.ro, iar noua ne-a placut foarte mult. Dincolo de faptul ca autoturismul din film este practic al patrulea erou principal al povestii, Dacia 1300 este un simbol al automobilismului romanesc si chiar al identitatii nationale.

Este chiar o onoare sa poti oferi ca premiu o Dacie 1300 autentica, functionala si complet reconditionata, cu care s-ar mandri orice colectionar.

 

Mediul online in comunicarea campaniei

In privinta comunicarii campaniei trebuie sa recunoastem ca parteneriatul cu extraordinara echipa Doua Lozuri – Dragos Bucur, Alexandru Papadopol, Dorian Boguta si nu numai – constituie o buna oportunitate de a ajunge in contact cu publicul pe care si-l doreste brandul Groupama.

Pornind de la seria fabuloasa de filmulete de promovare a concursului, in care veti vedea peripetiile prin care trec cei trei eroi pentru a pregati marele premiu din concurs, vom sustine o serie de actiuni, in special pe Facebook, care se vor adauga campaniei sustinute de echipa Doua Lozuri pentru promovarea concursului.

Pentru anuntarea castigatorului si inmanarea marelui premiu pregatim niste surprize.

 

Cum se incadreaza promotia in comunicarea brandului Groupama

Pe de o parte continuam parteneriatul inceput in acest an cu Dragos Bucur, continuam sa comunicam intr-o cheie pozitiva, optimista, continuam sa vorbim cu un public relevant pentru noi.

Pe de alta parte, trebuie sa recunoastem ca proiectul in sine este unul atipic pentru noi, iar asta se vede cel mai bine din seria de filmulete produse de echipa Doua Lozuri pentru promovarea campaniei.

Intr-unul dintre aceste filmulete (nu va spunem care, trebuie sa le vedeti pe toate), Sile trece printr-o situatie similara cu situatia prin care trece Dragos Bucur in spotul TV Groupama Asigurari.

Interesant este ca, in momentul in care ne-a facut propunerea, Dragos se intreba daca Groupama, ca asigurator, va dori sa se asocieze cu o poveste in care succesul se bazeaza pe noroc. Asta e doar o aparenta in film, dincolo e vorba de prietenie, de echipa, de perseverenta.

Pe scurt: lumile sunt diferite, situatiile sunt similare, campania se integreaza atipic si frumos in comunicarea brandului Groupama.

 

Obiective si rezultatele urmarite

In primul rand speram ca, la finalul campaniei si al proiectiilor filmului in cinema, sa existe cat mai multi romani incarcati de optimismul debordant al acestui film.

In termeni mai pragmatici, obiectivul principal al campaniei este numarul de spectatori care vor vedea filmul in cinema si se vor inscrie la concurs.

In plus, pentru Groupama Asigurari obiectivele implicarii in aceasta campanie sunt legate de pozitionarea de brand, awareness, atat prin actiunile de comunicare, cat si prin continuarea asocierii cu proiecte cinematografice de calitate.

 

Echipa

In primul rand am colaborat consistent si foarte bine cu echipa Actoriedefilm.ro, careia ii apartin productia video si conceptul. Pe componentele de executie si implementare colaboram cu THE MARKS si GMP PR. De asemena, in proiect au fost implicati si partenerii nostri de la Zitec.

 

INFO PROMOTIFUL

Poti testa gratuit PROMOTIFUL, platforma software cu care poti avea gata o promotie in 3 ore (buget sub 1000 Euro, design responsive, raportare completa). Demo gratuit: demo-acme.promotiful.com

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Zitec

Una dintre cele mai proeminente companii de servicii de dezvoltare software end-to-end din Europa, Zitec sustine transformarea digitala a companiilor pe aproximativ 30 de piete, precum SUA, Canada, Marea Britanie,... vezi detalii »

GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related