[Branduri in promotie] Laura Simionescu, MÜLLER Dairy Romania: Încurajăm oamenii să colecționeze amintiri, să povestească despre ele, să adauge emoție și un plus de originalitate în activitățile lor zilnice

[Branduri in promotie] Laura Simionescu, MÜLLER Dairy Romania: Încurajăm oamenii să colecționeze amintiri, să povestească despre ele, să adauge emoție și un plus de originalitate în activitățile lor zilnice

De data aceasta avem focusul pe o campanie Müller aflata in desfasurare si gestionata de Laura Simionescu (Marketing Manager, MÜLLER Dairy Romania). Nascuta din filozofia brandului, über gust for über life, promotia ofera consumatorilor atat premii instant, cat si sansa de a castiga experiente inedite. 

Am vorbit despre mecanica folosita, despre comunicarea mesajului si despre obiectivele urmarite.

Seria editoriala "Branduri in promotie" este inspirata de PROMOTIFUL, platforma software dedicata organizatorilor de promotii, prin care iti poti construi intreaga campanie in cateva ore, cu doar o zecime din costul obisnuit.

 

Promotia "Acum, amintirile au un colier pe masura, pe care il primesti GARANTAT" 

Această campanie a avut ca punct de plecare filosofia noastră de brand, über gust for über life, din care s-a desprins ideea confom căreia, pentru a te bucura de o über life, trebuie să colecționezi amintiri și nu lucruri. Astfel, Müller mizează pe senzațiile oferite de produse sale, pe ce amintiri trezesc și ce experiențe le oferă consumatorilor. Am decis ca prin abordarea aceasta să deschidem un dialog cu consumatorul, îi oferim informație și divertisment și ocazia de a lua parte la experiența de brand.

Era firesc ca premiile alese să se afle în aceeași linie cu mesajul principal al campaniei și să aducă un plus de emoție, ajutându-ne să creionăm împreună cu fiecare consumator propria sa poveste. Colierul Memory, pe lângă faptul că este un premiu garantat, are și o semnificație specială. Fiecare medalion poate fi asociat unei amintiri, unei persoane sau unui loc aparte, iar consumatorii sunt încurajați să aleagă din 20 de modele de pandantive simbolurile care li se potrivesc sau cu care rezonează.

Pe lângă premiul garantat, Müller oferă premii zilnice constând în vouchere de 1000 de lei pentru experiențe inedite, iar la fiecare două săptămâni, vouchere de 1500 de lei oferite cu sprijinul magazinelor partenere.

 

Integrarea campaniei in comunicarea brandului

Campania din această toamnă este o reiterare a promoției de anul trecut, în care au fost incluse iaurturile cu piure de fructe - Cremă și iaurturile cu bucăți de fructe - Pezzi. Anul acesta am extins ideea la toate produsele, totul fiind gândit în jurul filosofiei de brand și comunicat prin stilul amuzant și inteligent al Müller, pe un ton prietenos, care surprinde în mod plăcut.  

Mizăm ca experiențele să fie transformate în amintiri plăcute și ne dorim să le dăm ocazia consumatorilor noștri să ne înțeleagă în mod direct filosofia, implicându-i în poveste. Nu am vrut să le impunem o experiență sau alta, ci să le dăm oportunitatea de a-și alege über experiențele pe care și le doresc. Avem un parteneriat cu un site care oferă activități cadou, iar de acolo fiecare câștigător se poate inspira și poate alege ce i se potrivește, fie că vorbim despre zile de relaxare la spa, zboruri cu elicopterul, cine romantice sau lecții de alpinism. Über experiențe pentru über amintiri.

 

Mecanica promotiei Muller

Campania de desfășoară timp de o lună și jumătate, între 1 octombrie și 15 noiembrie 2016.
Pentru a participa, consumatorii de peste 18 ani trebuie să intre pe promotia.muller.com.ro, își fac un cont și introduc bonul valoric obținut în urma achiziționării de produse Müller, de minim 20 lei. La fiecare bon introdus, le oferim un premiu garantat – un colier cu două pandantive Memory.

La fiecare 5 lei care se adaugă la această sumă, colierul poate fi personalizat cu un nou pandantiv la alegere. Odată alese pandantivele, colierul este expediat prin curier pe adresa câștigătorului. Dar aventura merge mai departe, deoarece fiecare bon intră în extragerea zilnică pentru experiențe de neuitat, precum și în extragerea organizată la fiecare două săptămâni pentru premiile speciale. Este un mecanism simplu și atractiv, iar faptul că există un premiu garantat la care se adaugă și alte șanse de câștig a atras un număr semnificativ de participanți deja.

 

Mediul online in mecanica promotiei si in comunicarea ei

Targetul nostru este unul tânăr, fun și puternic digitalizat, așa că mediul online este componenta forte a acestei campanii. Site-ul este principalul mediu de susținere și comunicare pentru mecanica promoției, precum și de informare pentru cei care s-au înscris sau vor să se înscrie.

În curând vom pune un accent mai puternic pe pagina de Facebook a Müller România, unde vom posta inclusiv testimonialele clienților care s-au bucurat deja de über experiențe câștigate cu Müller.

 

Obiectivele promotiei

Am ales un mecanism mai aparte și premii originale pentru a atrage atenția asupra produselor Müller, îndeosebi a consumatorilor tineri, dar și pentru a crește loialitatea în rândul celor care iubesc deja produsele noastre.

Pentru noi a fost însă deosebit de important modul în care realizăm acest lucru, ne-am dorit ca brandul să fie perceput ca un partener de termen lung, ce oferă timp și experiențe unice, de calitate, care vor deveni amintiri plăcute pentru întreaga viață. Impactul pozitiv în viața consumatorilor și ideea de a-i ajuta să aibă o über life a fost una dintre cele mai puternice motivații.

 

Rezultate asteptate

Ne dorim ca über gustul Müller să fie asociat cu über premii și experiențe, să devenim partenerul de distracție cu care construiești amintiri bune de povestit tuturor chiar și peste ani.

Încurajăm oamenii să colecționeze amintiri, să povestească despre ele, să adauge emoție și un plus de originalitate în activitățile lor zilnice. Iar atunci când aleg produsele Müller să se bucure de über gust și să se gândească la faptul că Müller le facilitează accesul la über life. 

 

Echipe implicate

Toți oamenii implicați în acest proiect constituie un mix valoros și credem că rezultatele vor fi pe măsura așteptărilor. De componentele TV și digital s-a ocupat United, pentru BTL am colaborat cu The Channel, serviciile de PR sunt asigurate de Golin. Am lucrat in-house partea de trade marketing și, bineînțeles, un rol foarte important l-a avut agenția de brand, Jazz.

 

INFO PROMOTIFUL

Poti testa gratuit PROMOTIFUL, platforma software cu care poti avea gata o promotie in 3 ore (buget sub 1000 Euro, design responsive, raportare completa). Demo gratuit: demo-acme.promotiful.com

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related