Studiu Business Lease: Femeile prefera masinile compacte-medii si SUV-urile

Studiu Business Lease: Femeile prefera masinile compacte-medii si SUV-urile

Potrivit ultimului studiu intern realizat de Business Lease si comunicat de Zaga Brand, din totalul parcului de autovehicule gestionate de Business Lease, 75% dintre soferi sunt barbati, iar 25% sunt femei.

 

Diferente la capitolul clase de masini

Conform cifrelor Business Lease, 90% dintre barbati si 91% dintre femei conduc masini din clasa compacta (hatchback, combi sau sedan) si doar 10% dintre barbati si 9% dintre femei conduc SUV-uri. Cu toate acestea, la nivel de preferinta, femeile aleg compactele-medii si SUV-urile, in timp ce barbatii se orienteaza catre modele mai impunatoare, din clasa limuzine (masini mari, de lux).

Totusi, zona in care se pot vedea cu adevarat diferentele intre tipurile de masini conduse este la nivel ierarhic, persoanele din top management detinand vehicule premium, in timp ce restul angajatilor conduc modele standard.

Insa este important de subliniat ca abordarea vizavi de achizitia automobilelor este particulara pentru fiecare companie, in functie de domeniul de activitate, de modul de exploatare sau de existenta sau nu a unui departament intern de administrare a flotei.

"Exista mai multe categorii de clienti, de la companii cu o politica de achizitie bine definita, care clasifica pe fiecare nivel ierarhic tipul masinilor permise ca brand, model, motorizare, buget, perioada de utilizare si rulaj maxim, pana la companii care fac achizitii in functie de oportunitatea de pe piata in momentul cumpararii. Pe langa acestea, exista si companii care fac achizitii in functie de imaginea rezultata din asocierea cu un brand", subliniaza Philip Aarsman (Managing Director Business Lease Romania).

 

 

Siguranta la volan, importanta pentru femei

Din studiul Business Lease reiese ca nici in afaceri femeile nu trec cu vederea importanta sigurantei la volan, optand de cele mai multe ori pentru airbag-uri suplimentare. Alte dotari pe care doamnele si domnisoarele insista sa le aiba masina condusa ar fi: cutie automata, incalzire in scaune, priectoare de ceata, clima si navigatie. Barbatii sunt mai tehnici, preferand un automobil cu motor puternic sau un sistem audio mai bun. Cu toate acestea, in mod surprinzator, domnii sunt cei care au preferinte legate de culoarea masinii.

Studiul a fost realizat de Business Lease, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de mobilitate si leasing operational din Romania, pe propria flota auto administrata. Compania gestioneaza in momentul de fata peste 3.000 de autoturisme, dintre care 65% se afla in Bucuresti si 35% in restul regiunilor din tara.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related