McDonald’s lanseaza prima campanie nationala de comunicare pentru lantul de cafenele McCafé

McDonald’s lanseaza prima campanie nationala de comunicare pentru lantul de cafenele McCafé

Cu o investitie de 7,5 milioane lei, McCafe este cel mai mare lant de cafenele din Romania. McDonald’s planuieste sa extinda lantul la 25 de cafenele pana la finalul anului si lanseaza prima campanie de comunicare la nivel national, cu scopul de a transmite consumatorilor o parte din atmosfera pe care o vor regasi in fiecare cafenea McCafe din tara.

Anul acesta, McDonald’s a scris un nou capitol in povestea McCafe, prin deschiderea a 4 noi cafenele in Bucuresti, in restaurantele din Morarilor, Rahova, Virtutii si Park Lake Plaza (primul McCafe deschis intr-un centru comercial). Lantul de restaurante planuieste sa incheie 2016 cu doua noi deschideri de cafenele in Brasov si Timisoara.

 

"Inovatia a stat dintotdeauna la baza business-ului McDonald’s, iar McCafe, cel mai mare lant de cafenele din Romania, ne diferentiaza de sase ani pe piata restaurantelor cu servire rapida. Am crezut de la inceput in conceptul cafenelelor McCafe, iar raspunsul pozitiv pe care l-am primit de la deschiderea primei cafenele si pana in prezent, ne impulsioneaza an de an sa extindem lantul de cafenele, sa devenim parte din vietile clientilor nostri, parte din rutina lor zilnica. Astazi, lantul McCafe reprezinta 6% din business-ul McDonald’s in Romania si ne mandrim cu cele 23 de cafenele deschise in Bucuresti si in cele mai importante orase din tara. In plus, anul acesta planuim sa extindem lantul la 25 de cafenele, prin deschiderea a doua noi unitati in Brasov si Timisoara", a declarat Daniel Boaje (Director General Premier Restaurants Romania).

 

McCafe este casa unei varietati de dulciuri si specialitati de cafea, o oaza de liniste si relaxare pentru clientii restaurantelor McDonald’s, dar si un mediu numai bun pentru intalnirile de afaceri. Prin produsele si serviciile pe care le pune la dispozitia clientilor, scopul principal al McDonald’s in Romania este de a raspunde nevoilor clientilor, propunand intotdeuna noi modalitati prin care sa imbunatateasca experienta acestora in restaurante.

McCafe este locul in care personajul principal este cafeaua. Din boabe atent selectionate de catre furnizorul Segrafredo Zanetti, cafeaua de la McCafe este certificata Rainforest Alliance Certified™, 100% cafea arabica proaspat macinata, preparata zi de zi de catre o echipa de oameni pasionati de gustul si povestea ei. Specialitatile de cafea sunt la ele acasa la McCafe, iar clientii descopera cu fiecare vizita noutati si arome surprinzatoare, la inceputul unei zile de munca sau intr-o pauza de rasfat binemeritat. In fiecare dimineata, clientii gasesc o diversitate de produse, iar barista sunt mereu pregatiti sa le recomande specialitati exact pe gustul lor.

Primul McCafe a fost deschis in Romania pe 6 decembrie 2010, iar in prezent, lantul numara 23 de cafenele, dintre care 15 in Bucuresti si alte 8 in cele mai importante orase din tara.

In contextul primei campanii de comunicare lansata la nivel national, timp de patru saptamani McCafe isi va surprinde clientii cu un cadou care sa le aminteasca in fiecare zi sa se bucure de cafeaua lor preferata. Astfel, in perioada 7 octombrie – 10 noiembrie, clientii care trec pragul cafenelelor McCafe se vor bucura de o oferta speciala: la fiecare cafea GRANDE cumparata vor primi un pahar de colectie cadou. Promotia este valabila in toate restaurantele din tara care au cafenele McCafe.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related