retailArena 2016, despre performanta in retailul offline si online la scara globala sau locala

retailArena 2016, despre performanta in retailul offline si online la scara globala sau locala

retailArena, eveniment dedicat comertului omnichannel, aflat la a patra editie, va aduce si in acest an cele mai noi tendinte din retail cu accent pe strategii si povesti de business construite pe plan local si multiplicate cu succes la nivel international. Vino la evenimentul din 26 si 27 octombrie pentru a asculta si interactiona cu speakeri renumiti.

retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul Go (g)Local si ii va pune fata in fata pe cei care fac performanta in retailul offline sau online, local sau global. Miza este aceeasi: cum vor putea retailerii si producatorii sa loializeze si sa atraga noi consumatori intr-un univers omnichannel, fara frontiere.

Ca element de noutate, editia din acest an a retailArena va cuprinde o serie de speech-uri inspirationale, sustinute de antreprenori care au gustat din succesul international.

In ultimul an, retailul romanesc s-a remarcat atat ca o pepiniera de talente care s-au extins cu succes la nivel international, cat si ca un motor de crestere pentru afacerile globale ale unor giganti care au ales sa puna Romania pe harta lor.

Astfel, in prima zi a conferintei vor impartasi din experienta proprie Eliodor Apostolescu (proprietarul PhoenixY, producatorul pufuletilor Gusto), Marius Bicu (Unilact Transilvania, producatorul De La Ferma), Ioana Borza (Farmec Cluj-Napoca, directo de marketing), Dan Isai (Salad Box, CEO si fondator), Ciprian Stancu (Republica BIO, fondator), Amra Makarevic (Cold Pressed Juicery, fondator), Andreea Mihai (Carrefour, director de marketing), Claudiu Vrinceanu (Ministerul Economiei, secretar de stat).

Tot pe 26 octombrie vom afla cine creioneaza retailul de maine de la Manfred Litschka (TCC, director regional de vanzari), Cosmin Dan (Euromonitor International, analist), Robert Anghel (ING Bank, head of digital channels), Ciprian Pasca (Zoniz Proximity, country manager), Adrian Dumitrescu (QAZ Fashion Retail, fondator), Valer Hancas (Kaufland, director de comunicare), Liana Dumitru (Colliers International, director retail), Daniel Mirea (Altex&Media Galaxy, retail director), Oana Vijiala (AFI Palace Ploiesti, general manager).

Un alt punct important in aceasta ecuatie il constituie modul in care retailerii aleg sa construiasca o relatie solida cu generatia millenials, cei care sunt urmatorii influentatori si cei care, de multe ori, modeleaza un brand dupa necesitatile lor. Vom ”patrunde in mintea” acestei generatii in a doua zi a conferintei, pe 27 octombrie, alaturi de Catalin Cretu (VISA Europe, director general pentru Romania, Croatia, Malta si Slovenia), Mara Cristina (miniPRIX, brand manager), Alina Stepan (Ipsos Europa de Sud-Est, director general), Cristina Miclea (Albalact, director de marketing), Raluca Radu (Answer.ro, director general), Ovidiu Ababei (Altex&Media Galaxy, online manager).

In aceeasi zi vom discuta despre cum putem trece de la statistici la clienti multumiti impreuna cu Andrei Canda (iSense Solutions, research consultant), Claudia Badea (cora Lujerului, manager), Nadir Balasel (FAN Courier, director adjunct), Rares Florea (Vector Watch, director comercial pentru Europa Centrala si de Est), Mihai Patrascu (evoMAG, CEO si fondator), Marius Costin (PayU Romania, director general), Alina Arhire (eMAG, business unit manager children & toys), Mihai Cosma (Kapsch, head of solution architecture).

In cadrul workshop-urilor, sustinute la finalul dezbaterilor din cele doua zile, participantii vor afla sfaturi practice despre cum sa construiesti un business care sa faca performanta peste granite. In acest context, pe 26 octombrie, Marilena Istratescu (Hello/ Foodwise Marketing, co-fondator si director general) impreuna cu Alina Praja (Halewood Wines & Spirits, director de marketing), vor face ADN-ul unei afaceri globale. In a doua zi, pe 27 octombrie, participantii la workshop-ul Old roots, new habits vor descoperi alaturi de Andrei Popescu (Naturescu si Naturaplant.ro, fondator) si Andreea Lupu (Noeland, fondator) cum sa fidelizezi o generatie “must have”, dar care nu este foarte loiala.

Ca la fiecare editie, evenimentul va avea si oportunitati si zone de networking, dar si o zona expozitionala unde vor fi demonstratii ale unor inovatii in retail. Va asteptam deci pe 26 si 27 noiembrie, incepand cu 08:00, la hotel Sheraton, in Bucuresti, pentru a descoperi impreuna ce inseamna succesul in retailul global.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank (partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Foodwise

Foodwise Marketing este o divizie specializata ce comunica pentru clientii din zona de food & beverages, lansata de grupul de comunicare Hello. Portofoliul cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related