[Classifieds a la Black Friday] Aida Ionescu (Naspers): In 2015, discounturile totale acordate celor care au achizitionat masini in cadrul evenimentului Black Friday de pe Autovit.ro s-au ridicat la 280.000 de euro

[Classifieds a la Black Friday] Aida Ionescu (Naspers): In 2015, discounturile totale acordate celor care au achizitionat masini in cadrul evenimentului Black Friday de pe Autovit.ro s-au ridicat la 280.000 de euro

Despre Black Friday in retailul online am mai discutat in perioada asta, dar in cele ce urmeaza ne orientam catre modul de gestiune al unei astfel de sarbatori in contextul platformelor de anunturi, alaturi de Aida Ionescu (Marketing Manager, Naspers Classifieds Romania). 

In urma cu 3 ani, compania a adus in premiera Black Friday pe site-ul de anunturi auto Autovit.ro, de atunci evenimentul fiind reluat anual. In 2016, ofertelor Black Friday de pe Autovit.ro li se adauga  si un Black Weekend organizat pe Storia.ro, site de anunturi imobiliare lansat de companie in luna august a acestui an. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related