Sonia Micu (NALU Underwear): Cat timp publicul nostru merge pe strada cu ochii in telefon, ne veti gasi comunicand in online, nu pe vreun billboard

Sonia Micu (NALU Underwear): Cat timp publicul nostru merge pe strada cu ochii in telefon, ne veti gasi comunicand in online, nu pe vreun billboard

Bine-ati revenit in lumea antreprenorului roman. Dupa 10 ani de marketing in companii multinationale, pe pozitii de top management, Sonia Micu si-a schimbat stilul de viata si, pentru ca nu exista deja pe piata, a ajuns la nevoia crearii unui brand de lenjerie intima care sa ofere produse aliniate noii filosofii - esentialismul. A lansat NALU Underwear, un one woman show - pentru care a invatat design in Londra si web development, prin tutoriale. Mai contribuie si o mana de colaboratori, desigur.

E un brand romanesc - ideea e de aici, implementarea ei se face tot in Romania, cu romani, inclusiv productia, la o fabrica din Cluj. Doar materialele sunt din Franta, dar si pentru alea plateste taxe tot la noi. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related