KFC si Pizza Hut Romania vor dona suma record de 117.000 euro pentru programul ,,Vreau in clasa a noua’’, in parteneriat cu World Vision

KFC si Pizza Hut Romania vor dona suma record de 117.000 euro pentru programul ,,Vreau in clasa a noua’’, in parteneriat cu World Vision

KFC si Pizza Hut Romania vor dona catre World Vision suma de 117.000 euro in urma programului de strangere de fonduri ,,Vreau in clasa a noua’’. Campania s-a desfasurat in luna octombrie, in toate restaurantele KFC si Pizza Hut din tara. Pentru al noualea an consecutiv, cele doua companii sustin programul World Vision atat prin strangerea de fonduri in restaurantele proprii, cat si in calitate de sponsor.

Datorita rezultatelor extraordinare obtinute in acest an, programul ,,Vreau in clasa a noua’’ va sustine 175 de copii cu o situatie financiara dificila, cu 55 de elevi mai mult fata de 2016, cand 120 de copii au primit burse ca urmare a acestei campanii.

 

"Accesul la educatie reprezinta cheia catre integrarea sociala, catre progresul societatii. Absenta resurselor este principala cauza a abandonului scolar. Din nefericire, multi copii cu potential sunt nevoiti sa abandoneze drumul catre un viitor mai bun. Pentru a-i ajuta sa progreseze, am decis sa devenim parteneri ai World Vision in programul ,,Vreau in clasa a noua”, parteneriat care s-a dovedit a fi un real succes de-a lungul timpului. In cei noua ani am reusit sa ajutam peste 830 de copii sa mearga la liceu. Succesul acestei campanii se datoreaza atat clientilor, cat si angajatilor KFC si Pizza Hut, care s-au implicat in strangerea de fonduri. De asemenea, ii multumim pentru sprijinul acordat si lui Dani Otil, ambasadorul campaniei in ultimii patru ani", declara Mark Hilton (Franchise Business Consultant KFC si Pizza Hut Romania).

 

"Ne bucuram sa vedem cum de la an la an numarul sustinatorilor educatiei creste, cum se creeaza o comunitate de oameni care inteleg ca “Vreau in clasa a noua” este un proiect care transforma destine. Anul acesta s-a atins un nou varf de donatii, o suma peste asteptari, care va permite ca un numar de 175 de elevi sa mearga la liceu, cu 55 mai multi decat in anul precedent. Multumim KFC, Pizza Hut si clientilor care cred in sansele copiilor din mediul rural", a declarat Daniela Buzducea (Director Executiv al Fundatiei World Vision Romania).

 

Campania „Vreau in clasa a noua” s-a desfasurat in toate restaurantele KFC si Pizza Hut din tara, intre 1 si 31 octombrie 2016. Clientii au avut posibilitatea de a dona bani pentru copiii inscrisi in programul World Vision, in urnele special amenajate in restaurante, fara sa fie conditionati de achizitionarea de produse.

Copiii selectati pentru programul ,,Vreau in clasa a noua’’ provin din familii cu o situatie materiala dificila. In criteriile de selectie pentru program se regasesc atat rezultatele scolare, cat si dorinta elevilor de a-si continua studiile. Prin intermediul acestui program, copiii selectati pot beneficia pe parcursul ciclului liceal de un sprijin lunar in valoare de 250 de lei, care le acopera cheltuielile necesare pentru scoala si le ofera acces la activitati educative si de socializare.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc. al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell si implicand aproape 1,5 milioane de angajati.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related