Multumim pentru sustinerea Campaniei ”NE JUCAM pentru dreptul la joaca!”

Multumim pentru sustinerea Campaniei ”NE JUCAM pentru dreptul la joaca!”

Mii de copii din comunitati sarace, tabere de refugiati si zone de conflict si copii cu dizabilitati se vor putea juca din nou cu ajutorul programelor globale finantate de IKEA Foundation. Prima campanie IKEA „NE JUCAM pentru dreptul la joaca!” s-a incheiat cu succes si in magazinul IKEA din Bucuresti prin implicarea angajatilor si clientilor IKEA.

Vizitatorii magazinului IKEA din Bucuresti au cumparat 59.472 de jucarii de plus, jocuri si carti de povesti in perioada 1 noiembrie – 24 decembrie 2016. Pentru fiecare produs pentru copii cumparat pe durata Campaniei ”NE JUCAM pentru dreptul la joaca!”, IKEA Foundation a donat cate 1 euro pentru a reda dreptul la joaca celor mai vulnerabili copii din lume.

In perioada campaniei, angajatii si clientii din toate magazinele IKEA din lume s-au implicat in sustinerea acestei cauze si au contribuit la vanzarea a 12,6 milioane de jucarii de plus, jocuri si carti pentru copii.

Astfel, IKEA Foundation a donat 21,5 milioane de euro* catre sase organizatii partenere care vor ajuta mii de copii vulnerabili din Asia si Africa sa se bucure de dreptul lor la joaca.
*Aceasta donatie include o contributie extra pentru 2017, care sa asigure cele mai bune sanse de reusita proiectelor finantate.

Per Heggenes (CEO IKEA Foundation) a declarat: "Le multumim tuturor angajatilor si clientilor IKEA pentru ca au inteles cat este de importanta joaca pentru cei mai vulnerabili copii din lume si pentru ca au dus acest mesaj mai departe. In numele IKEA Foundation, va multumesc!".

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related