Samsung lanseaza aplicatia SeeColors care ajuta milioane de oameni sa vada viata in culori

Samsung lanseaza aplicatia SeeColors care ajuta milioane de oameni sa vada viata in culori

Samsung Electronics, lider gobal in tehnologie, lanseaza SeeColors – o aplicatie completa si sigura de mobil si TV pentru cei care pot suferi de discromatopsie. Astfel, cea mai noua inovatie a companiei Samsung va imbunatati calitatea vietii pentru sute de milioane de oameni de pe intregul glob care au Deficiente de Perceptie a Culorilor (CVD). 

Aplicatia SeeColors poate detecta tipul de deficienta vizuala si poate recalibra culorile afisate de ecranul televizorului, in functie de rezultatul testului. Cu aceasta solutie, gama de televizoare Samsung SUHD din 2016 cu sistem de operare Tizen asigura cea mai buna experienta de vizualizare, chiar si pentru cei diagnosticati cu CVD.

 

Vazul este cel mai important simt al omului. Chiar si cea mai mica deficienta a acestui simt poate diminua considerabil calitatea vietii. Astfel, cei care au discromatopsie nu se pot bucura de o viata plina de culori.

O persoana fara deficiente de vedere poate percepe milioane de culori si nuante, pe cand cei care sufera de CVD pot observa doar cateva mii de culori. Aproape 300 de milioane de oameni din intreaga lume sunt diagnosticati cu CVD, ceea ce inseamna ca sunt afectati 8% dintre barbati si aproximativ 0.5-1% dintre femei la nivel global, conform unor studii demografice reprezentative facute in Europa si in America de Nord.

Discromatopsia nu influenteaza doar calitatea vietii, ci si posibiltatile fiecaruia de a-si dezvolta o cariera in domeniul care ii place. Perceperea incorecta a culorilor influenteaza modul in care acumulam informatii din mediul inconjurator, capacitatea de a reactiona si poate constitui un impediment pentru cei care isi doresc sa devina doctori, profesori, piloti sau ingineri.

In plus, discromatopsia poate sa nu fie usor sesizabila, multi oameni – mai ales cei din generatia Millennials – avand probleme de perceptie a culorilor fara sa fie constienti. Mai mult, chiar daca sunt diagnosticati cu discromatopsie, ei tot nu pot realiza ceea ce pierd.

Ca lider al industriei si brand responsabil la nivel global, Samsung a fost mereu motivat sa aduca si mai multa acuratete culorilor redate pe ecranele televizoarelor. Pentru a demonstra puterea inovatiei si a tehnologiei, Samsung poate acum sa ofere o gama vasta de culori, chiar si celor care au discromatopsie.

Samsung prezinta aplicatia SeeColors pentru smartphone-urile de top Samsung si pentru Smart TV-uri cu sistem de operare Tizen (gama SUHD 2016), care poate identifica existenta oricarui tip de CVD cu o acuratete de peste 90%.

Aplicatia masoara gradul si tipul de discromatopsie al utilizatorului, care poate fie sa isi conecteze Smartphone-ul Samsung la Smart TV, fie sa o descarce direct de pe Smart TV Hub. Aplicatia recalibreaza culorile ecranelor TV, bazandu-se pe rezultatele specifice fiecarui utilizator. SeeColors poate fi descarcata gratuit din Galaxy Play, Samsung Galaxy Apps, pentru smartphone, iar aplicatia pentru TV este disponibila in SmartHub.

Aplicatia SeeColors este creata in parteneriat cu compania maghiara Colorlite®, folosindu-se de o tehnologie certificata bazata pe 20 de ani de studii, utilizata pentru prima data pentru televizoare si smartphone-uri.

"Noi nu lansam doar tehnologie de ultima generatie, ci si incurajam oamenii sa isi atinga adevaratul potential, facand posibile visurile si pasiunile lor. Suntem devotati imbunatatirii calitatii vietii prin tehnologie si prin inovatie. Pentru oamenii cu discromatopsie, faptul ca acum pot vedea o gama mai vasta de culori le poate schimba modul in care percep lumea", a declarat Sabina Stirb (Public Affairs & Corporate Citizenship Manager SEE Samsung Electronics).

SeeColors face parte din campania globala Samsung Launching People, lansata in 2013, care isi propune sa imbunatesca viata oamenilor prin intermediul tehnologiei de top Samsung.
SeeColors a primit doua trofee de bronz Cannes Lions la festivalul de creativitate din 2016, la categoriile Mobile si Digital Craft.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related