[CSR-ul lui 2017] Sabina Stirb, Samsung: Responsabilitatea sociala nu mai poate fi un gand secundar al echipei de management si al angajatilor

[CSR-ul lui 2017] Sabina Stirb, Samsung: Responsabilitatea sociala nu mai poate fi un gand secundar al echipei de management si al angajatilor

In 2011, Samsung a facut prima campanie de CSR. Se numea Trends of Tomorrow si e inca activa. In 2013, compania si-a propus (la nivel european) sa dea acces la educatie si dezvoltare unor 400.000 de tineri, pana in anul 2019. Spun ca anul asta au atins cifra asta, deci sunt ahead of their game, cum s-ar zice.

Altfel, cea mai mare campanie de anul trecut are legatura cu Enescu. Mai intai a fost componenta cu virtual reality - Enescu 360 - in muzeele si casele memoriale din Bucuresti si din tara. Apoi, au facut Simfonia Viitorului, o campanie de cause-related marketing la finalul careia au donat 50.000 de euro, unor cinci artisti, laureati ai Concursului International George Enescu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related