Bianca Preda, trainer Marketing Emoțional: 95% din deciziile consumatorului sunt bazate pe emoții

Bianca Preda, trainer Marketing Emoțional: 95% din deciziile consumatorului sunt bazate pe emoții

Între două produse identice în termeni de calitate și preț, consumatorul îl va alege pe cel care îl motivează emoțional să ia o decizie, spune trainerul Creative Business Management în cel mai nou curs lansat de agenție. Marketingul emoțional este un domeniu în continuă creștere iar succesul său se bazează pe nevoia companiilor de a cuceri un public pretențios și nehotărât. Câștigătorii acestei curse sunt brandurile care ajung la centrele emoționale ale consumatorilor determinându-i pe aceștia să ia decizii de cumpărare.

Pe parcursul a două zile, trainerul Bianca Preda îi ajută pe cursanți să descopere o nouă motivație în rândul publicului companiilor. Segmentarea audienței și identificarea nevoilor subconștiente ale acestora sunt primii pași în conturarea unei strategii de marketing emoțional. Următorii sunt identificarea nevoilor emoționale ale publicului și crearea mesajului care să acționeze în subconștientul consumatorului.

"95% din deciziile consumatorului sunt bazate pe emoții, prin urmare timp de două zile vom explora sufletul și mintea consumatorului. Ce vrea el, care îi sunt nevoile și aspirațiile și cum îi putem răspunde la nivel emoțional. Brandurile nu mai livrează servicii și produse. Ele livrează timp (curierat rapid), recunoaștere socială (industria produselor de lux), siguranță (asigurări), identitate personală (fashion). Vom afla cum putem folosi aceste nevoi emoționale pentru a construi strategii de marketing și comunicare bazate pe simboluri", spune Bianca Preda.

 

Cursul este structurat pe patru module. Modulul referitor la tipurile de consumator prezintă segmentarea publicului in functie de poziţia socială sau identitatea personală, dar şi factori sociali și culturali ce stau la baza comportamentului consumatorului. Modulul privind identitatea emoțională a brandului punctează tipurile de mesaje ale organizației, modalitățile de asumare organizațională a mesajului emoțional, precum şi efectul vizual al brandului.

Următorul modul este despre canale de comunicare, emoții virtuale adică targetarea consumatorului online, tipurile de activări în online şi în offline, precum şi transmiterea mesajului emoțional prin evenimente speciale. Al patrulea modul se referă la emotional business, mai precis modele de business construite emoțional, tipuri de strategii în funcție de durată și obiective, conversia activităților de marketing.

Cursul de Marketing emoțional este programat pe 4-5 martie în Bucureşti, iar înscrierile se pot face pe pagina cursului. Cursul este interactiv și se bazează pe exemple de succes în campaniile derulate de agențiile din România dar și de cele din alte țări.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related