[Scapa cine poate] Oana Tudosescu (LockedUp): Investitia initiala a fost de aproximativ 15.000 euro, pe care am recuperat-o in primul an

[Scapa cine poate] Oana Tudosescu (LockedUp): Investitia initiala a fost de aproximativ 15.000 euro, pe care am recuperat-o in primul an

Dupa cateva incercari pe cararea ingusta a antreprenoriatului, in 2014, dupa ce au intrat in prima camera de escape, Oana Tudosescu si David Cotovitchi au stiut ca asta va fi urmatorul lor business. Unul dintre motivele pentru care au ales aceasta piata, ne spune astazi Oana, este lipsa rutinei. E inovatie si e creativitate cat cuprinde.

Au jucat peste 80 de camere in tara si in afara, si au facut impreuna LockedUp, unde au creat camere de escape pentru pasionatii de mistere si evadari. Ca multe alte business-uri de acest fel, cei doi antreprenori au pronit la drum cu doua camere de escape. A treia a venit la putin timp dupa. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related