[Scapa cine poate] Adrian Bacanu (Quest Mission): Piata este pe un trend ascendent, cu un accent mai mare pe jocuri fluide si misiuni unice

[Scapa cine poate] Adrian Bacanu (Quest Mission): Piata este pe un trend ascendent, cu un accent mai mare pe jocuri fluide si misiuni unice

Adrian Bacanu si-a dat demisia de la multinationala americana unde era angajat pentru a-si redescoperi cea mai importanta resursa disponibila: timpul. Ideea era sa lase corporatia si sa se apuce de un business propriu. Uneori, socoteala de-acasa se mai si potriveste cu cea din targ - a fost numai o chestiune de timp pana a descoperit acel business: camerele de escape.

Dezvoltarea Quest Mission si progresul lui Adrian ca om de afaceri s-a facut inclusiv cu ajutorul unui coach. La inceput, au fost doua camere. Misiune Imposibila" si "CSI Bucuresti", care astazi, la doi ani si ceva de la inaugurare, inca sunt jucate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related