[Employer branding] Cristina Damian (Carrefour): Reputatia de angajator contribuie activ la extinderea business-ului

[Employer branding] Cristina Damian (Carrefour): Reputatia de angajator contribuie activ la extinderea business-ului

In companiile mari si mici deopotriva au existat mereu politici de recrutare a angajatilor, strategii de a-i pastra, departamente de HR specializate si ultraspecializate. Anii recenti au grupat toate aceste fragmente intr-un nou concept: acela de employer branding. Un proces cu scopul de a face dintr-o companie o entitate de business reputata printre angajati si potentiali angajati.

Cristina Maria Damian, Employer Brand Responsible, Carrefour Romania, spune ca 2016 a fost primul an in care "comunicarea pe teme de HR a crescut considerabil" in ce priveste companiile din retail si FMCG. Carrefour a dorit sa povesteasca oamenilor despre cum se lucreaza si care e atmosfera din magazine, printr-o campanie realizata de Elastic Studio si  Zee51, "Lumea Carrefour".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Related