[CSR-ul lui 2017] Ioana Vieru (Visa România): După atingerea bornei de un milion de beneficiari, vom derula un studiu de impact privind programele de educaţie financiară pe care le derulăm de câţiva ani

[CSR-ul lui 2017] Ioana Vieru (Visa România): După atingerea bornei de un milion de beneficiari, vom derula un studiu de impact privind programele de educaţie financiară pe care le derulăm de câţiva ani

Un studiu Standard & Poor’s citat de Ioana Vieru (Senior Marketing Specialist & CSR Manager, Visa România) în textul de mai jos spune, între altele, că doar 22% dintre români au cunoștințe financiare de bază și că încrederea românilor în privința utilizării serviciilor bancare online sau a plăților pe internet înregistrează una dintre cele mai scăzute valori din Europa. În acest context,  strategia de CSR a companiei Visa România merge în direcția de a-i obișnui și educa pe români în ce privește serviciile financiare și mediul bancar online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related