Peste 1300 de jucători și 145 de echipe au participat la prima ediție a Cupei Intercartiere Falemi Nana powered by NetBet, cea mai importantă competiție de fotbal pentru amatori din țară

Peste 1300 de jucători și 145 de echipe au participat la prima ediție a Cupei Intercartiere Falemi Nana powered by NetBet, cea mai importantă competiție de fotbal pentru amatori din țară

145 de echipe și 1300 de jucători au participat în perioada 20 mai – 4 iunie la cele șase etape de calificări din cadrul Cupei Intercartiere Falemi Nana powered by Netbet. 24 de echipe s-au calificat în turneul final, ce va avea loc pe data de 10 iunie, în Parcul Crângași, unde vor lupta pentru premii în bani, echipamente Joma și alte premii de la partenerii competiției, acestea depășind suma de 10.000 EURO.

  • Locul 1: 2500 EURO, 11 fulare personalizate, 11 bilete la partide de fotbal Romania – Armenia, Supercupa
  • României, Cupa României, 11 echipamente complete de fotbal (sort, tricou, jambieri), 1 minge de fotbal;
  • Locul 2: 1500 EURO, 11 fulare personalizate, 1 minge de fotbal;
  • Locul 3: 1000 EURO, 11 fulare personalizate, 1 minge de fotbal.
  • Locul 4: 500 EURO, 11 fulare personalizate, 1 minge de fotbal.

Se vor acorda următoarele premii speciale:

Echipele câștigătoare ale etapei calificărilor din fiecare sector: 11 bilete la Supercupa României și 11 bilete la Cupa României.

  • Premiul Cel mai bun jucător – 100 EURO
  • Premiul Golgeterul concursului – 100 EURO
  • Premiul Cel mai bun portar – 100 EURO
  • Premiul pentru fair – play – 200 EURO

Cupa Intercartiere Falemi Nana powered by NetBet este un eveniment pentru amatori dedicat iubitorilor fotbalului din București. Participarea la eveniment este gratuită și deschisă tuturor doritorilor cu vârsta de peste 18 ani și se desfășoară după regula clasică a fotbalului în cartier: 2 goluri sau 10 minute, 6 contra 6.

Finala competiției se anunță a fi spectaculoasă, cele 24 de echipe finaliste luptând să dovedească care e cel mai bun la fotbal cartier din București. Atmosfera va fi asigurată de un DJ și de un MC pe toată durata competiției, freestylerii vor face show cu mingea de fotbal, echipele Times New Roman, a bloggerilor și a jurnaliștilor vor fi provocate de echipa lui Falemi Nana compusă din personalități și foști jucători, iar MACANACHE va încheia printr-un concert adhoc, pe terenul de fotbal.

Cupa Intercartiere Falemi Nana se bucură de sprijinul partenerilor NetBet, sponsor principal al competiției, Primăria Sectorului 6, care în calitate de partener strategic a facut posibilă organizarea Cupei Intercartiere, Federația Română de Fotbal, care promovează și susține acest concept, respectiv Joma România, sponsor tehnic al Cupei Intercartiere.

Jucătorii înscriși la startul competiției s-au remarcat printr-un fair play extraordinar, astfel încât unul dintre jucătorii prezenți la competiție și-a cedat adidașii unui jucător dintr-o altă echipă, ca să poată juca și acesta. Peste 1800 de minute de fotbal curat, fără arbitri și fără incidente.

"E o competiție pe sufletul nostru. Ni s-a pus la dispoziție un cadru organizat, unde putem ne putem măsura forțele și unde putem să arătăm cât de mult iubim fotbalul", este de părere Alexandru Perianu, unul din jucătorii care au participat la competiție.

 

"Sunt fericit să constat că ideea noastră este validată de jucători, că spiritul fotbalului între cartiere există, că plăcerea sportului e la fel de mare ca atunci când am făcut eu primii pași în fotbal. Dar mai ales sunt fericit să văd că se joacă fotbal cu zâmbetul pe buze", a declarat Falemi Nana (inițiatorul competiției).

Realizatorul proiectului este Falemi Nana, în parteneriat cu agenția de comunicare Godmother, cu sprijinul Primăriei Sectorului 6 (partener strategic), NetBet (sponsor principal), Joma România (sponsor tehnic) și Federația Română de Fotbal (partener oficial).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related