[Business de vacante] Carmen Pavel (J'Info Tours): Turismul de nisa va face diferenta in viitor, iar agentiile se vor imparti clar in agentii cu acoperire larga si cele de nisa

[Business de vacante] Carmen Pavel (J'Info Tours): Turismul de nisa va face diferenta in viitor, iar agentiile se vor imparti clar in agentii cu acoperire larga si cele de nisa

Cum mai arata peisajul (sic) agentiilor de turism de pe la noi? Cum s-au regrupat ele in fata provocarilor de tip Booking, Airbnb sau zboruri low-cost? Nu sunt intrebari retorice, chiar ne-am propus sa aflam. Si nu doar pentru ca vine vara, ci pentru ca ownerii si managerii agentiilor au lucruri de spus. 

De pilda, scena actuala a turismului romanesc este una in care lupta cea mai importanta intre jucatori se da la capitolul pret. Ne-o spune cat se poate de limpede Carmen Pavel, fondatoare si director al agentiei de turism J'Info Tours.

J'info Tours are doua divizii: cea de business travel si cea de leisure, iar ca teluri de business, si-a propus pentru urmatorul an calendaristic diversificarea produselor, cresterea activitatii online, dar si o crestere cu cel putin 25% a vanzarilor. Cum a evoluat pana in prezent compania? 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related